Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@04:12:08 GMT

نحوه شارژ حساب پلی استیشن با ووچر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۸۷۷

نحوه شارژ حساب پلی استیشن با ووچر

یکی از سرگرمی های که از گذشته تا کنون بسیار مورد توجه بوده است. کنسول بازی خانگی با نام پلی استیشن است

تاریخچه ی این کنسول از سال 1988 آغاز شده است البته ایده ی اصلی در سال 1990 مطرح شد.

ایده ی کنسول خانگی تا اینکه به ایجاد محصول منجر شود پستی و بلندی های زیادی را طی کرد. در نهایت پلی استیشن وان در سال 2003 با 102.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون واحد به بازار عرضه شد.

از سال 2003 تا کنون انواع ورژن های پلی استیشن وارد بازار شده است که به ترتیب پلی استیشن 1 تا 5 نامیده می‌شوند.

در ابتدا استفاده از بازی های پلی استیشن تنها با استفاده از خریداری سی دی آن امکان پذیر بود اما امروزه و با پبشرفت علم و تکنولوژی امکانات بیشتری به بازی ها اضافه شد.

هم اکنون کیفیت گرافیکی بازی های پلی استیشن رفته رفته به واقعیت نزدیک تر شده و امکانات آنها روز به روز بیشتر می‌شود.

امروزه بسیاری از بازی های پلی استیشن دارای پرداخت درون برنامه ای هستند. کاربر برای استفاده از امکانات بیشتر در بازی می‌تواند با پرداخت دلاری به صورت آنلاین یک ویژگی به شخصیت مورد نظر خودش در بازی اضافه کند. مراحل را با سهولت بیشتری به انجام رساند یا مراحل متنوع تری در بازی داشته باشد. برخی از بازی های نسل جدید دارای شارژ ماهانه هستند که بدون پرداخت شارژ امکان انجام اینگونه سرگرمی ها ممکن نیست.

 

اما سوال این است ایرانیان با توجه به تحریم های اقتصادی چگونه می‌توانند حساب خود در پلی استیشن را شارژ کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که امروز سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی امکان هر گونه خرید آنلاین را فارغ از موقعیت فراهم کرده اند. یکی از این سیستم های پرداخت آنلاین خدمات پرمیوم ووچر است.

پرمیوم ووچر یا فوچرز یک نوع سیستم پرداخت آنلاین است که از درگاه پرداخت در حساب پلی استیشن دارد. برای شارژ اکانت پلی استیشن می‌توانید به قسمت پرداخت مراجعه کرد و بین روش ها ی موجود پرداخت با پی اس ووچر را انتخاب کنید.

برای خرید پی اس ووچر باید به وبسایت صرافی آنلاین مراجعه کنید و پس از افتتاح حساب و احراز هویت در پنل کاربری درخواست خرید پی اس ووچر را ثبت کنید

استفاده از پی اس ووچر تنها به شارژ اکانت پلی استیشن محدود نمی‌شود در بسیاری از وبسایت ها نیز امکان استفاده از پی اس ووچر محیا شده است.

امکان نگه داری دلار در حساب پرمیوم ووچر نیز فراهم شده است. شما می‌توانید دارایی های خود در کیف پول پرمیوم ووچر نگه داری کرده و هر زمان که خواستید آن را به ریال تبدیل کنید.

کد پی اس ووچر یک کد 51 رقمی از اعداد و حروف است که شما با وارد کردن آن در سایت های پذیرنده ووچر می‌توانید پرداخت خود را به صورت ناشناس و آنی انجام دهید.

امکان شارژ کیف پول پرمیوم ووچر به وسیله ی ارز های دیجیتال نیز ممکن است البته ارز های دیجیتال به صورت معادل دلاری در حساب شما قرار می‌گیرند و در صورت بالا رفتن ارزش رمز ارز ها شما ضرر خواهید کرد.خذید

ناشناس بودن پی اس ووچر باعث می‌شود استفاده کنندگان ان نگرانی از بابت تحریم های بین المللی و بسته شدن حساب هایشان نداشته باشند.

برای انتخاب صرافی آنلاین که واسطه ی خریدن پرمیوم ووچر است پیشنهاد می‌کنیم به موارد زیر را در نظر بگیرید:

صرافی مورد نظر احراز هویت کاربران را در کمترین زمان ممکن به انجام رساند. تسویه حساب در صرافی به صورت آنی یا در زمان کم انجام شود. رابط کاربری ساده داشته باشد و انجام مراحل در آن به سهولت امکان پذیر باشد. بتوان معاملات با حجم بالا را در آن انجام داد. پپشتیبانی آن در هر مرحله از انجام معاملات پاسخگوی کاربران باشد. کارمزد معقول و مناسب داشته باشد. از امنیت بالایی برخوردار باشد. اطلاعات کاربران در آن محفوظ باقی بماند. برای کاهش کارمزد تهمیداتی اندیشیده باشد. خرید و فروش ارز ها و ووچر ها را پیوسته انجام دهد. شارژ حساب پرفکت مانی را انجام دهد. از سابقه طولانی برخوردار باشد. علاوه بر پرمیوم ووچر سایر انواع ووچر ها و ارز ها را پشتیبانی کند. محتوای وبلاگ صرافی اطلاعات خوب و کافی درمورد خدمات پرداخت آنلاین و ارز های دیجیتال و دیگر خدمات صرافی ارائه کند. داشتن اپلیکیشن موبایلی . پاسخ به سوالات مشتریان در کمترین زمان ممکن.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پلی استیشن پرداخت آنلاین بازی ها ارز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها