Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

استاندار کرمانشاه گفت: تصویب روز ملی کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی کشور یک نقطه عطف در تاریخ این سرزمین است و می‌تواند در ابعاد مختلف برای این استان فرصت آفرین باشد.

▫️مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و آیت الله محمدی عراقی نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان برگزار شد؛ اظهار داشت: باید تلاش کنیم با مشارکت و همراهی مردم روز ملی کرمانشاه را تبدیل به فرصتی برای توسعه همه جانبه استان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



▫️وی افزود: می‌توان با اجرای برنامه‌های نوآورانه در حوزه‌های مختلف، ابعاد گوناگون این روز مهم را در جامعه به خوبی تشریح کرد.

▫️استاندار کرمانشاه در ادامه این نشست از تلاش‌های موثر آیت الله محمدی عراقی در زمینه تصویب روز ملی کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی در کشور قدردانی کرد و گفت: ایشان همچنین نقش بسیار موثری در نشست بررسی منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص داشتند که جای تقدیر بسیار دارد.

▫️مهندس بازوند گفت: در روز 5 مرداد اورامان ثبت جهانی شد و این اتفاق، شیرینی روز ملی کرمانشاه را مضاعف کرد.

▫️وی از تعدد انعکاس خبرهای منفی در فضای مجازی اظهار تاسف کرد و گفت: این اخبار منفی باعث تخریب چهره کرمانشاه و فرار سرمایه‌گذاران و کار آفرینان می‌شود.

▫️مدیر ارشد استان عنوان کرد: تعداد بستری های کرونایی در استان به 625 نفر‌ رسیده و در یک شرایط بسیار سختی داریم و باید همه مجموعه‌های مختلف تلاش کنند تا از این پیک خطرناک عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار کرمانشاه روز ملی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی

شبکه المیادین از کمین بزرگ رزمندگان مقاومت لبنان علیه نظامیان اسرائیلی در نقطه مرزی «رویسات العلم» و همچنین «المالکیه» خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رزمندگان حزب‌الله لبنان بامداد امروز موفق به شکار نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی در دو نقطه مرزی در جنوب لبنان شدند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزشهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت

شبکه المیادین خبر داد که در کمین اول، زمانی که خودروی نظامیان اسرائیلی به نقطه مرزی مجاور شهرک «رویسات العلم» رسید، رزمندگان لبنانی با انواع موشک‌های هدایت‌شونده آن‌ را هدف دقیق قرار دادند که در پی آن تعدادی از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

در کمین دوم نیز نیروهای پیاده ارتش اسرائیل در نقطه مرزی «المالکیه» در تیررس نیروهای حزب‌الله قرار گرفتند که در این عملیات نیز تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته منابع لبنانی، ارتش اسرائیل هم اکنون وارد منطقه شده است تا کشته‌ها و زخمی‌ها را خارج کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان