Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@12:37:57 GMT

ورمزیار: هواداران استقلال تشنه جام هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۱۱۳

ورمزیار: هواداران استقلال تشنه جام هستند

به گزارش ایرنا، «صادق ورمزیار» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شکست استقلال در آخرین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران برابر سپاهان اظهار داشت: استقلال با توجه به اینکه در لیگ برتر جایگاهش در رتبه سوم قطعی شده بود از انگیزه‌های لازم مقابل سپاهان برخوردار نبود و به همین علت شرایط بازی‌های گذشته را نتوانست به اجرا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گل‌هایی که استقلال دریافت کرد ناهماهنگی مدافعان مشهود بود و در خط دفاع نیز ایراداتی داشت که باعث شد حریف به راحتی در مسیر گلزنی قرار گیرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر من بازیکنان استقلال روز خوبی را در بازی با سپاهان پشت سر نگذاشتند و بیشتر تمرکز خود را معطوف به بازی با گل‌گهر کرده بودند.

ورمزیار تصریح کرد: استقلال در بازی با سپاهان چند ایراد بزرگ داشت، آنها از کناره‌های زمین استفاده نکردند و عمق دفاع را پوشش ندادند که این ایرادات در بازی با گل گهر باید برطرف شود.

وی تاکید کرد: استقلال نباید تصور کند چون در لیگ برتر گل گهر را شکست داده است در جام حذفی نیز به راحتی برنده از زمین خارج می‌شود، گل گهر با انگیزه‌های زیادی روبروی استقلال در زمین حاضر می‌شود و کوچک‌ترین اشتباهی تبعات سنگینی را به همراه خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: تفکرات قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی باعث خواهد شد تا بازی جذابی در انتظار ما باشد و امیدوارم برنده این بازی حساس استقلال باشد، هواداران این تیم پس از سال‌ها ناکامی تشنه جام هستند و امیدوارند استقلال این شادی را برای آنان به ارمغان آورد.

تیم فوتبال استقلال در آخرین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران با نتیجه دو بر یک مقابل سپاهان شکست خورد تا با کسب ۵۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد.

استقلال روز چهارشنبه سیزدهم مردادماه در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال جام حذفی فرهاد مجیدی استقلال جام حذفی صادق ورمزیار فرهاد مجیدی لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903636

دیگر خبرها

  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!