Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:12:01 GMT

حسن تفتیان: حضورم در فینال المپیک دور نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۲۶۵

حسن تفتیان: حضورم در فینال المپیک دور نیست

رکوردار دوی سرعت ایران پس از مسابقه فینال دوی ۱۰۰ متر گفت: اینکه می‌گویند سفید پوست‌ها نمی‌توانند  در دوی ۱۰۰ متر قهرمان شوند و برای رنگ، نژاد، کشور و منطقه جغرافیایی محدودیت می‌گذارند اصلا درست نیست.

به گزارش ایسنا، در رقابت‌های فینال دوی ۱۰۰ متر جهان یاکوپس ایتالیایی با زمان ۹.۸۰ ثانیه عنوان قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن تفتیان، سریع‌ترین مرد ایران پس از برگزاری رقابت‌های فینال گفت: مسابقه خیلی خوب و سختی بود. همه آماده بودند. استرس‌ها به هزار چسبیده بود. ضربان قلب من روی ۱۷۰، ۱۸۰ بود اما لذت بردیم.  

او افزود: امشب یک نکته را خیلی خوب فهمیدم، اینکه می‌گویند سفید پوست‌ها نمی‌توانند در دوی ۱۰۰ متر قهرمان شوند و برای رنگ، نژاد، کشور و منطقه جغرافیایی محدودیت می‌گذارند اصلا درست نیست. هر کسی هر خواسته‌ای داشته باشد با تلاش و پشتکار می‌تواند به آن برسد و امشب دیدید. 

تفتیان بیان کرد: فکر می‌کردم روی ۹.۸۰ ثانیه بدوند اما نه ایتالیا، فکر می‌کردم آمریکا این رکورد را بدود. در مورد دونده چینی اصلا باورم نمی‌شد چنین عملکردی داشته باشد او رکورد آسیا را هم زد. دونده انگلیسی هم شانس زیادی داشت اما حذف شد.  

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی روزی در فینال المپیک بدوی؟ گفت: همه خواسته و تلاشم همین است. دور از دسترس نیست.  من سه صدم ثانیه کم دارم و اگر به کرونا مبتلا نمی‌شدم برنامه ریزی دیگری برای المپیک داشتم که کمتر کسی در ایران فکرش را می‌کرد. امیدوار در پاریس اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو حسن تفتیان دوی ۱۰۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد