Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

در چنین شرایطی استقلال و مجیدی چاره ای ندارند جز آن که امسال به هر قیمتی شده جام حذفی را فتح کنند و حداقل از این طریق هواداران پرتعداد خود را خوشحال کنند. اگر بپذیریم که مجیدی تیم را خودش نبسته بود و در نیمه‌های راه به جای محمود فکری آمد، باید بگوییم بازیکنان استقلال یک جام به هوادارانشان بدهکارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ارزش قهرمانی لیگ برتر بیشتر از جام حذفی است ولی بهرحال برای استقلال و مجیدی ارزش این جام حذفی هم خیلی بالاست.

استقلال تا حالا ۷ بار قهرمان جام حذفی شده و در این جام پرافتخارترین تیم ایران محسوب می‌شود اما ارزش جام هشتم می‌تواند خیلی بیشتر باشد. به خصوص در این شرایط که پرسپولیس ۵ سال است قهرمان لیگ می‌شود و استقلال امسال حتی نایب قهرمانی را هم به سپاهان واگذار کرد.

آن چه هواداران استقلال را راضی می‌کند فقط تصاحب یک جام قهرمانی است. تیم آنها تیم پرمهره ای است که بازیکنان گرانقیمتی هم دارد. بازیکنانی که بعضی‌هایشان در این چند سال فقط در فضای مجازی فعال بوده اند و حالا وقت آن رسیده که در میدان هم عمل هم خودشان را نشان بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد