Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت ظهر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت سرویس های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه ها در ایام کرونایی افزود: مخابرات منطقه همچنان در تلاش است تا شرایط ارایه خدمات غیر حضوری را برای مشتریان خود به بهترین و آسان ترین نحو فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: مشتریان با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران،منوی پنل کاربری اینترنت به نشانی  adsl.tci.ir می توانند نسبت به پرداخت قبوض تلفن ثابت خود اقدام نمایند.

وی ضمن تشریح خدمات قابل ارائه در پنل ADSL خاطر نشان ساخت: مشتریان می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق درگاهِ مختص به پنل فوق علاوه بر مشاهده مبلغ بدهی آبونمان از مزایای پرداخت غیر حضوری تلفن ثابت خود  نیز بهره مند شوند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 171 هزار و 500 پورت ADSL منصوبه در استان وجود دارد گفت:128 هزار و 109 پورت آن به مشتریان واگذار شده است.
حکمت یادآورشد: با تلاش همکاران در راستای کاهش شکاف دیجیتالی، تعداد 547 روستای استان به ADSL مخابرات متصل شده اند.
وی در ادامه تعداد تلفن های منصوبه در سطح استان را 594 هزار و 60 شماره اعلام کرد و افزود: هم اکنون 512 هزار و 225 شماره آن مشغول بکار است.
وی همچنین بیان داشت: تعداد یک هزار و 502 روستا و اماکن دارای تلفن خانگی در استان از مزایا و خدمات تلفن ثابت بهره مند هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدیر مخابرات منطقه کردستان قبوض تلفن ثابت تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها

  احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در کل کشور۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند. وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تاخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تامین اجتماعی، بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند. احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است. وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به اذر پارسال بوده آنهم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیرو‌های مسلح نیز به همین صورت است. احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیر خشک ندارند. وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز