Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:19:39 GMT

پرافتخارترین خارجی لیگ ایران؛ بوژیدار رادوشویچ!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۵۹۷

شاید به نظر عجیب بیاید اما بوژیدار رادوشویچ با کسب ۱۰ جام مختلف در فوتبال ایران، عنوان پرافتخارترین را از آن خود کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رادو که در ابتدای لیگ شانزدهم و در پی جدایی لوبانف از پرسپولیس به جمع سرخپوشان ملحق شد، نقش دروازه‌بان ذخیره را به خوبی ایفا کرد و بدون حاشیه سازی در کنار علیرضا بیرانوند و حامد لک قرار گرفت و در زمان لازم، از دروازه پرسپولیس محافظت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نکته جالب برای بوژیدار کسب جام‌های پرتعداد همراه با پرسپولیس آن هم در شرایطی است که او نقش بازیکن ذخیره را داشته است. او از معدود بازیکنانی به شمار می‌رود که در تمام قهرمانی‌های تیمش حاضر بوده و حالا در مجموع سابقه ۱۰ قهرمانی داخلی به همراه دو مدال نقره آسیایی را در کارنامه اش دارد.

 

 

 

 

با این حساب رادوشویچ بالاتر از بشار رسن و حتی برانکو ایوانکوویچ پرافتخارترین خارجی فوتبال باشگاهی ایران محسوب می‌شود و با ادامه این مسیر می‌تواند تاریخ‌سازی خود را ادامه دهد.

 

پیش از این فابیو جانواریو با سه قهرمانی لیگ پرافتخارترین خارجی فوتبال ایران بود. همچنین لوسیانو پریرا و ابراهیم توره سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر خلیج فارس را دارند.

 

پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898827

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران