Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، یکشنبه در جریان سفر به سه شهرستان بوانات، خرم‌بید و سرچهان در شمال استان فارس، در آیین افتتاح بخشداری توجردی از توابع شهرستان سرچهان افزود: دولت می‌کوشد با تقسیمات کشوری و تشکیل مناطق جدید گامی در زمینه  سرعت بخشیدن به روند خدمات رسانی به شهروندان و حل مشکلات آنها بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متغیر جمعیت و مساحت از جمله معیارها برای خدمات رسانی دولت‌ها است و این روند به افزایش آسایش مردم کمک می‌کند.
او اظهار داشت: تصمیمات لازم برای توسعه شهرستان سرچهان و رفع مشکلات آن اتخاذ شده و امیدواریم به زودی شاهد رشد و شکوفایی این شهرستان باشیم.
استاندار فارس همچنین در ادامه سفر به شهرستان سرچهان در آیین افتتاح آموزشگاه متوسطه خیرساز جاریانی، افتتاح دبستان خیرساز میرزایی، افتتاح بخشداری توجردی و کلنگ زنی مجتمع گاوداری ۲ هزار راسی حضور یافت و از محور ارتباطی سرچهان – ارسنجان نیز بازدید کرد.
همچنین در سفر استاندار فارس به خرم‌بید، عملیات احداث واحد تولید کاغذ و مقوا در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر آغاز شد.
رحیمی در ادامه سفر خود به شهرستان خرم‌بید، ساختمان اداری اداره صنعت، معدن و تجارت را نیز با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح کرد.
استاندار فارس در سفر به شهرستان بوانات ، ضمن افتتاح فاز دوم کارخانه سنگ بری، در آیین افتتاح یک گلخانه بزرگ مقیاس هم شرکت کرد.
وی همچنین از محور جدید در دست اجرای بوانات – صفاشهر و محل احداث نیروگاه خورشیدی در شهرستان بوانات بازدید کرد.
شهرستان‌های بوانات و سرچهان به ترتیب در  ۲۳۰ کیلومتری و ۲۱۶ کیلومتری شمال شرقی شیراز و شهرستان خرم‌بید به مرکزیت صفاشهر در ۱۷۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارند.

برچسب‌ها بوانات سرچهان شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی خرم بید فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوانات سرچهان شیراز بوانات سرچهان شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی خرم بید فارس استاندار فارس خرم بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است