Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حزب الله لبنان به دنبال حادثه تیراندازی به مراسم تشییع «علی شبلی» که دیروز در مراسم عروسی به قتل رسید، بیانیه‌ای صادر کرد و از دولت خواست برای مقابله با این گونه اقدامات ورود کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان در بیانیه از  قتل «علی شبلی» ابراز تأسف و تألم کرد و گفت که او با «منطق ول‌انگاری [سلاح] و عصبیت جان خود را از دست داده که هر دو به دور از «منطق دیدن و دولت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب الله در این بیانیه بر مخالف کامل خود با هر گونه قتل و هتک حرمت به مقدسات و کرامت انسان‌ها تأکید کرد و از نهادهای امنیتی و قضایی خواست که با قاتلان و همدستان آن‌ها برخود قاطعی کنند و تحریک کنندگان این گونه اقدامات را تحت پیگرد قرار دهند.

 

 

به گزارش شبکه المنار، حزب الله در این بیانیه، به آل شبلی، کشته شدن علی شبلی را تسلیت گرفته و برای آن‌ها صبر مسئلت کرده است.

جنبش حزب الله در بیانیه خود به سمت و  جایگاه شبلی اشاره نکرده ولی از او به عنوان شهید مظلوم یاد کرده است. برخی منابع مدعی شدند که شبلی یکی از مسئولان سرایا المقاومه حزب الله است

بر اساس اعلام رسانه‌های لبنان، شب گذشته (شنبه شب) فردی با حضور در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی به سمت علی شبلی کرده و او را به قتل رسانده است. براساس گزارش‌های رسانه‌ای، این حادثه به دنبال «یک انتقام» رخ داده است.

المنار همچنین گزارش داد که بعد از ظهر امروز یکشنبه عده‌ای به  مراسم تشییع جنازه علی شبلی حمله کرده و در این حادثه نیز شماری نیز کشته و زخمی شده ‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مراسم تشییع شادروان مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال برگزار و در قطعه نام‌آوران آرام گرفت.

در مراسم تشییع رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدای رسانه ملی، چهره‌های هنری و ورزشی همچون حمید استیلی، مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، محمد شروین اسبقیان، پیمان یوسفی، مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا و ... حضور داشتند.

مجلس یادبود زنده یاد اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال امروز برگزار خواهد شد تا همکاران از دوران همکاری با وی بگویند.

مرحوم اسکویی با 58 سال اجرا یکی از دیرپاترین چهره‌های رادیو محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تیراندازی مراسم عروسی در بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم