Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی مدیر عملیات عرضه شرکت بورس کالای ایران در گفت و گو با  خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با عرضه‌ سیمان در بورس کالا اظهار کرد: سیمان در روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه در مجموع هفتصد و سی و هفت هزار تن در بورس کالا عرضه شد که از این مقدار پانصد و هفت هزار تن مورد معامله قرار گرفت و از این میزان دویست و شش هزار تن بر روی قیمت پایه مصوب انجمن سیمان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قیمت‌‌ سیمانی که این روز‌ها مورد بحث است عمدتا شامل سیمان تیپ دو کیسه می‌شود. در معاملات روز چهارشنبه بالاترین قیمت سیمان تیپ دو کیسه در بورس کالا برای سیمان صوفیان با رقم ۴۳ هزار و ۵۱۵ تومان برای کیسه ۵۰ کیلویی بوده است.

این مقام مسئول گفت: میانگین قیمت سیمان ۵۰ کیلویی تیپ دو که در بورس کالا شاهد معاملات آن بودیم ۲۹ هزار و ۳۵۰ تومان بود و یک بخش نیز بر روی قیمت پایه معامله شد.

او در ادامه اظهار کرد:این عدد‌ها فاصله زیادی با قیمت‌های اعلام شده در بازار دارد و شرایط به گونه ایی است که در تناژ ده تن نیز مشتریان می‌توانند وارد بورس شوند و خرید انجام دهند و از این نظر نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

سرمایه گذاران منتظر تصمیمات دولت جدید هستند

او در ادامه بیان کرد: برای کنترل تقاضا در روز چهارشنبه پیش پرداخت وجهی که بابت ثبت سفارش باید پرداخت و در حساب‌ها بلوکه می‌شود را معادل ۱۰۰ درصد ارزش معامله قرار دادیم. همچنین به هر مشتری اجازه داده شد که از ۱۳۷ ردیف عرضه‌ای که در بورس کالا انجام گرفت فقط روی ۵ ردیف عرضه بتواند ثبت سفارش داشته باشد و روی هر عرضه نیز محدویت این که هر مشتری فقط ۵ درصد آن را می‌تواند معامله کند را اعمال کردیم.

رحیمی در ادامه اظهار کرد: هماهنگی‌های با وزارت صمت صورت گرفته است که شرکت‌هایی که در بورس کالا عرضه می‌کنند قطعی برق نداشته باشند و برق مورد نیازشان با همکاری وزارت نیرو تامین شود. همچنین ۵۴ شرکت بورسی در حال پذیرش هستند و با این پذیرش‌ها مجموع پذیرش بورس کالا به ۷۰ درصد عرضه سیمان کل کشور می‌رسد تا با عرضه به موقع این محصول بتوانیم قیمت مناسبی برای آن کشف کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله

به گزارش قدس آنلاین، هر اسکناس دلار امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا