Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، در هشتاد و هشتمین و آخرین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید در دولت دوازدهم، همزمان با طرح‌های ملی وزارتخانه‌های نفت و کشور و سازمان‌های انرژی اتمی و تأمین اجتماعی در استان های مختلف کشور ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی دریا در شهرستان انزلی عصر امروز (یکشنبه) در ارتباط تصویری با رئیس جمهوری و با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار، راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پلی کلینیک در دو طبقه با زیربنای دو هزار و ۴۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال احداث شده است.

همچنین در این ارتباط تصویری، مرکز درمانی و شعبه تأمین اجتماعی شهرستان آستانه اشرفیه با دستور رئیس‌جمهوری و حضور استاندار گیلان نیز افتتاح شد.

این مجموعه در سه طبقه و با زیربنای سه هزار و ۶۴۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

برای این مرکز درمانی از طریق آزمون استخدامی و مصاحبه ۱۲ نفر نیروی انسانی جذب شد.

پس از این مراسم، فرماندار آستانه اشرفیه در ارتباط تصویری، گزارشی از افتتاح مرکز درمانی و شعبه در این شهرستان به استاندار گیلان ارائه کرد.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان جهش تولید گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان جهش تولید رشت استانداری گیلان جهش تولید گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت:پس از تاخیر در اجرای  طرح ساختمانی درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن وپیگیری‌های بعمل آمده تامین اجتماعی در مدت ۱۸ ماه این طرح را تکمیل و در سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح در شهرستان بردسکن خواهیم بود.
دهقان زاده با بیان اینکه در ماه‌های آینده و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه طبق قرارداد شروع عملیات ساختمانی را شاهد واین نوید داده شد که در سال آینده خدمات درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان داشته باشیم.
دهقان زاده افزود: خوشبختانه این طرح به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع می‌شود.
وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن سال ۱۳۹۸ به زمین زده شد.

 

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند