Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ایمن‌سازی تقاطع شهدای هسته‌ای و ساخت تقاطع غیر همسطح سایت شهید احمدی روشن در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسیر شبکه آزادراهی در کل کشور که در ابتدای دولت یازدهم ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر بوده، اکنون به نزدیک ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر رسیده و تا هفته‌های آینده به سه هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در برهه کنونی همین مسافت آزادراه در دست مطالعه و اجرا است، تصریح کرد: در حوزه ساخت بزرگ‌ راه‌های کشور هر سال یکهزار کیلومتر افزایش یافته است و این نهضت همچنان ادامه دارد تا بتواند ایمنی، سرعت و کیفیت را برای تردد مردم انجام دهد.

وجود بیش از ۲۱۰ هزار کیلومتر راه آسفالته

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری وجود  بیش از ۲۱۰ هزار کیلومتر راه آسفالته در کشور اظهار داشت: به طور تقریبی ۸۵ درصد تردد روی ۱۵ درصد این راه‌ها انجام می‌شود، بنابراین اولویت برای ما ارتقای سطح سرویس و کیفیت این بخش در جاهایی است که تراکم ترافیکی وجود دارد که با راهکار ساخت آزادراهی و مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.

اسلامی با ابراز تأسف از شرایط تورم و مطابق نبودن درآمد آزادراه‌ها با هزینه‌های آن گفت: شرکت‌های آزادراهی به همین دلایل در این سال‌های اخیر کمی  از ارتقای کیفیت راه باز ماندند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون وزارتخانه با امتیاز مجددی که برای مشارکت بخش خصوصی در سال گذشته و امسال قایل شده است، افزود: وزارتخانه  منطق برخورد با شرکت آزادراهی را تغییر می‌دهد تا آنها بتوانند روان‌تر و قوی‌تر کار کنند ازجمله در آزادراه کاشان اصفهان و قم کاشان اصفهان است که در برهه کنونی مشغول ارتقای کیفی آن هستند.

مشکل قیر از قصه‌های عجیب راه‌سازی کشور

به گفته وی، مشکل قیر نیز از مسائل عجیب راه‌سازی کشور است و به دلایل مختلفی همواره دسترسی‌ به مصالح مورد نیاز دچار یکسری نوسانات غیر قابل قبول می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود ۲ هزار کیلومتر راه آماده آسفالت در برهه کنونی اظهار امیدواری کرد با شرایط پیش رو بتوان این موانع را برطرف کرد و قیر را سریعتر به طرح‌ها رساند.

وی، مشکل تکمیل نشدن مسیر دوبانده باقی‌مانده برزک - کاشان را نبود قیر عنوان کرد و افزود: به طور تقریبی کار آن آماده و امید است آن بخشی که قرارداد و تعهد شده بود به زودی آسفالت آن انجام شود.

آغاز طرح ایمن‌سازی تقاطع شهدای هسته‌ای  

وزیر راه و شهرسازی درباره عملیات اجرایی طرح ایمن‌سازی تقاطع شهدای هسته‌ای و ساخت تقاطع غیر همسطح سایت شهید احمدی روشن که امروز با حضور عملیات اجرایی آن آغاز شد ادامه داد: این تقاطع غیر همسطح برای ایجاد راه‌های دسترسی مجتمع شهید احمدی روشن به آزادراه اصفهان تهران بعنوان یک نیاز دیرینه و مطرح از سال‌ها ساخته می‌شود که با توجه به همت سازمان انرژی اتمی و درخواست آنها توافق شد امروز عملیات اجرایی آن در راستای کمک به عبور و مرور مجتمع، تهسیل و ایمن‌سازی در دسترسی‌ها آغاز شد تا به یک راه سریع‌تر و روان‌تر دست پیدا کنند.

به گفته اسلامی، از آنجا که از آزادراه دسترسی وجود نداشت و رفت و آمد آنها به تهران، اصفهان و سایر مناطق از جاده‌های درجه ۲ انجام می‌شد اکنون با اجرای طرح ایمن‌سازی تقاطع شهدای هسته‌ای و ساخت تقاطع غیر همسطح سایت شهید احمدی روشن از آزادراه برای دسترسی‌ و رفت و آمد خود مجتمع و سایرین خود بخود بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

عملیات اجرایی طرح ایمن‌سازی تقاطع شهدای هسته‌ای و ساخت تقاطع غیر همسطح سایت شهید احمدی روشنی با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد تومان و حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در میدان شهدای هسته‌ای در آیینی آغاز شد. تسهیل در حرکت‌های گردشی و دسترسی ایمن به مجتمع شهید احمدی روشن، ایجاد دسترسی ایمن از آزادراه کاشان-اصفهان به جاده قدیم نطنز(مجتمع)، ایجاد دسترسی ایمن اختصاصی از آزادراه کاشان-اصفهان به مجتمع، ایجاد دسترسی ایمن از جاده قدیم نطنز(مجتمع) به آزادراه اصفهان کاشان، ایجاد دسترسی ایمن از آزادراه اصفهان کاشان به جاده قدیم نطنز(مجتمع) و ایجاد دسترسی ایمن از جاده قدیم نطنز(مجتمع) به آزادراه کاشان اصفهان از جمله مزیت‌های طرح است.

یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه همسنگ در شهرستان کاشان وجود دارد که شامل ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی درجه یک، ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی و ۴۰۰ کیلومتر آزادراه است.

شهرستان افزون بر ۳۶۴ هزار نفری کاشان با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومترمترمربع، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها آسفالت محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی نطنز کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی آسفالت محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی نطنز کاشان آزادراه کاشان اصفهان وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی هزار کیلومتر کیلومتر راه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در نشست کارگران این شرکت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، با بیان این که توجه به نیازهای کارگران باید مورد اهمیت ویژه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: اسلام نگاه ویژه و معنوی به کارگران دارد و در همین راستا ضرورت دارد همه مدیران و کارکنان در راستای دستورات اسلام به کارگران توجه، و نیازهای آن ها را مورد بررسی قرار دهند.  مهندس "حسن چاهی" با بیان این که بخش اعظم فعالیت های اجرایی در صنعت برق در کشور توسط کارگران و سیمبانان انجام می شود، خاطر نشان کرد: در سال گذشته با همت کارکنان این شرکت بیش از 3 هزار بازدید از شبکه برق استان برای ایمن کردن شبکه های توزیع قرار گرفت تا ضمن 100 درصد ایمن کردن شبکه برق استان، از بروز هر گونه حادثه احتمالی پیشگیری شود.  مهندس "حسن چاهی" با اشاره به اقدام جهادی این شرکت در اصلاح و بازسازی شبکه برق روستایی با بیان این که در 2 سال گذشته شبکه برق بیش از 275 روستا به طور کامل بازسازی شد، خاطر نشان کرد: برای این اقدام نیز بیش از 121 میلیارد تومان هزینه شد تا علاوه بر تامین برق 29 شهرک روستایی و 11 روستای بی برق، 99.9 درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار شوند.  وی افزود: هم چنین در سال گذشته بیش از دو هزار و 740 میلیارد اعتبار برای توسعه صنعت برق استان جذب شد که چهارصد و 80 میلیارد ریال آن به بخش نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان این که این شرکت در سال گذشته از میان 39 شرکت توزیع برق در ایران، رتبه نخست را کسب کرد، خاطر نشان ساخت: توجه به نیروی سازمانی، به خصوص کارکنان اجرایی که با شبکه‌های برق کار می کنند بسیار اهمیت دارد و همه این کارکنان موظف هستند برای جلوگیری از وقوع از هرگونه حادثه ناگوار استانداردهای ایمنی را رعایت کنند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان