Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:16:35 GMT

هشدار خواهر رهبر کره شمالی در مورد مانور آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۶۷۷

هشدار خواهر رهبر کره شمالی در مورد مانور آمریکا

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از آسوشیتدپرس، درست چند روز پس از بازگشایی کانال‌های ارتباطی میان سئول و پیونگ یانگ، خواهر قدرتمند رهبر کره شمالی هشدار داد که مانور نظامی ماه آینده نیرو‌های کره جنوبی و ایالات متحده چشم انداز روابط بهتر میان دو کره را تضعیف می‌کند.

بیانیه منتشر شده کیم یو جونگ که از رسانه‌های دولتی کره شمالی منتشر شده است تنها خطاب به رفتار دولت کره جنوبی است و اشاره‌ای به واشنگتن نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خواهر رهبر کره شمالی در بیانیه منتشر شده آورده است که "چند روزی است که من یک داستان ناخوشایند می‌شنوم مبنی بر اینکه مانور نظامی مشترک بین ارتش کره جنوبی و نیرو‌های آمریکایی طبق برنامه انجام می‌شود".

وی افزود: من این را یک مقدمه نامطلوب می‌دانم که به طور جدی اراده رهبران عالی رتبه میان دو کشور را که قصد دارند گامی در جهت بازگرداندن اعتماد متقابل برداشته شود را تضعیف می‌کند.

یو جونگ تاکید کرد دولت و ارتش ما از نزدیک پیگیری خواهند کرد که آیا طرف کره جنوبی در ماه آگوست (شهریور) مانور‌های جنگی خصمانه برگزار می‌کند یا تصمیم جسورانه دیگری می‌گیرد.

کره جنوبی و آمریکا بار‌ها اعلام کرده اند که مانور‌های آن‌ها ماهیت دفاعی دارد البته در چند سال گذشته کره جنوبی و ایالات متحده برخی از مانور‌های خود را برای حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک برای پایان دادن به بحران هسته‌ای کره شمالی لغو یا کاهش داده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی رهبر کره شمالی مانور نظامی آمریکا المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود