Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@17:11:42 GMT

آخرین وضعیت فن دایک و گومز از زبان یورگن کلوپ

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۸۰۵

یورگن کلوپ در مورد وضعیت جو گومز و ویرجیل فن دایک صحبت کرده است. 

یورگن کلوپ از شرایط ویرجیل فن دایک و جو گومز می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه لیورپول، ویرجیل فن دایک در فصل گذشته دچار مصدومیت های سنگینی شدند و بخش اعظمی از آن را از دست دادند. این دو مدافع لیورپول 3 روز قبل و مقابل هرتابرلین پس از مدت ها پیراهن قرمزها را بر تن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در بخشی از مصاحبه خود راجع به این دو بازیکن صحبت کرده است.

- فن دایک و گومز باز هم آماده بازی کردن هستند؟ این بار شاید دقایقی بیشتر؟

خوشبختانه بله. در این لحظه که این گونه به نظر می آید. قصد دارم این را به طور واضح اعلام کنم، ما به هیچ عنوان فشاری وارد نخواهیم کرد؛ به هیچ وجه. کمی صبر می کنیم، بازیکنان می آیند. در حال حاضر با دکتر آندریاس شلومبرگر همکاری می کنیم، یک متخصص واقعی که همیشه با ما در تماس است و همه چیز را بررسی می کند. کاملا می دانیم که ویرجیل و جو چه احساسی دارند؛ از احساس واقعیشان باخبریم، نه فقط آن حرف هایی که خودشان به ما می زنند. هر دوی آنها بی قرار دوباره بازی کردن هستند. اوضاع خوب به نظر می رسد، صبح امروز تمرین نرمالی داشتیم. گاهی اوقات پست ویرجیل و جو را عوض می کنیم تا فشار زیادی به آنها وارد نشود، اما در مجموع همه چیز خوب به نظر می رسد. نمی دانم روز پنجشنبه چند دقیقه به آنها بازی خواهد رسید اما قطعا بازی خواهند کرد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یورگن کلوپ فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌های اخیر محمد صلاح تصمیم دارد این بازیکن را در لیست فروش این باشگاه قرار دهد. 

به گزارش تابناک ورزشی‌؛ محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!