Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@20:39:40 GMT

هشدار وقوع سیلاب در مشگین‌شهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۸۱۷

هشدار وقوع سیلاب در مشگین‌شهر

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فرهاد عبدالعلی پور اظهار داشت: با توجه به جاری شدن سیل در روستای موئیل احتمال سیلاب در خیاوچایی نیز وجود دارد که مردم از تردد در مسیر خیاو چایی جدا خودداری کنند.

وی از طغیان رودخانه خیاوچایی خبر داد و گفت: نیرو‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشگین شهر جهت هشدار به شهروندان و دور کردن آن‌ها از منطقه در پارک جنگلی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: خوشبختانه سیلاب در روستای موئیل خسارت جانی نداشته، ولی باعث آبگرفتگی برخی منازل در روستا شده که نیرو‌های امدادی در حال امدادرسانی به سیل‌زدگان هستند.

عبدالعلی پور تصریح کرد: با توجه به بارش‌های اخیر شهروندان از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات، به صورت جدی پرهیز کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی مشگین شهر مشگین شهر سیلاب المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان