Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، محمدحسین درودی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی مشهد، نسبت به لزوم رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داد.

بر پایه همین گزارش متعاقب انتشار اخبار نگران‌کننده در مورد بیماری کرونا و عدم رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی توسط برخی اصناف، افراد و ادارات در کلان شهر مشهد و بروز وضعیت قرمز کرونایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از کلیه مسؤولان، اصناف و مردم خواست تا برای عبور از این مرحله سخت با حساسیت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در کنار اعمال نظارت بر نحوه عملکرد مدیران اجرایی در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه بهداشت و درمان توسط دستگاه قضایی، از عموم شهروندان گرانقدر می‌خواهیم تا با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، خود، خانواده و جامعه را از گزند آسیب‌های ناشی از این ویروس در امان نگاه دارند.

درودی ضمن اشاره به مکاتبات متعدد انجام شده با ادارات و سازمان‌های مختلف از جمله استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، فرماندهی انتظامی استان، مدیرکل صدا‌وسیمای خراسان رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ورزش و جوانان و شهرداری، افزود: براساس مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از جمله طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها که در شهرهای قرمز باید سینماها، سالن‌های تئاتر، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان و بوستان‌ها، مراکز تفریحی آبی، باغ وحش‌ها، استخرها و صنوفی که در مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار هستند تعطیل گردند، مقتضی است مسؤولان امر اقدامات لازم در جهت تعطیلی مراکز مذکور در سطح شهرستان مشهد را با انجام اطلاع‌رسانی لازم و با فوریت انجام دهند.

گفتنی است؛ در صورتی که در این زمینه کوتاهی یا سهل‌انگاری و یا ترک فعلی از سوی مدیران و مسؤولان گزارش شود، در راستای قوانین و مقرارت از جمله «دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن» برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت، ضمناً ادارات و سازمان‌های دولتی نیز می‌بایست طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا نسبت به کاهش فعالیت کارکنان اقدام به نحوی که هیچگونه خللی در خدمت‌رسانی به شهروندان گرانقدر نیز وارد نشود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی وضعیت قرمز کرونایی مشهد دستورالعمل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق

سازمان هواشناسی کشور با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده، هشدار هواشناسی سطح نارنجی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی از رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده خبر داد. 

براساس این هشدار طی روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب غرب فارس، نیمه شمالی خراسان جنوبی، شرق و شمال شرق سمنان، نیمه جنوبی بوشهر، شمال غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و در روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال قزوین تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرند. 

بر اساس این هشدار، طی روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) نیمه غربی فارس، بوشهر، غرب هرمزگان، خراسان جنوبی، طی روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، شمال سمنان، شمال ایلام، طی روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) گیلان، مازندران، قزوین، تهران، البرز، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، شمال غرب فارس، ارتفاعات استانهای سمنان و گلستان، غرب اصفهان و طی روز سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، تهران، البرز، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، شرق اصفهان تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ورود سامانه بارشی جدید همراه با رگبار از دوشنبه مرگ یک نفر در کازرون به دلیل رعدو برق

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر