Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@11:39:54 GMT

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری در منطقه ترشیز

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۴۰۶۴

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری در منطقه ترشیز

سیدهادی مهدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور ۴٠ شرکت‌کننده در نخستین کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری در محل سالن همایش‌های مسیح دانشوری مرکز آموزش عالی کاشمر، اظهار کرد: در این کارگاه دو روزه که جمعی از اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و روابط عمومی‌ها از شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن، تربت حیدریه، مه‌ولات و بجستان حضور داشتند با عناصر و مفاهیم انواع خبر، روش‌های انجام مصاحبه، سبک‌های خبرنویسی، نگارش فارسی در ادبیات و نیز عکاسی خبری آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون بسیج رسانه کاشمر با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با مشارکت و همراهی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه استان و تعدادی از ادارات و سازمان‌های کاشمر برگزار شد، یادآور شد: علیرضا کتابدار، علیرضا حیدری، ماهان صفایی و سیدجلیل زهرایی اساتید این کارگاه آموزشی بودند که در مدت برگزاری این دوره آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای را در این زمینه آموزش دادند. 

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار برگزاری این دوره‌های آموزشی در ارتقای سطح علمی و تخصصی فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی افزود: قطعا شرکت در این کارگاه‌ها می‌تواند منجر به انجام کار حرفه‌ای‌تر در حوزه رسانه و به تبع آن نیز فضای مجازی در تولید خبر با کیفیت‌تر باشد. 

مهدیان با تاکید بر این اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی باید با نگاه حرفه‌ای و تخصصی ارتباط نزدیکی با جامعه داشته باشند تا از این طریق بتوانند واقع‌گرایانه و واقع‌بینانه در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه گام بردارند، یادآور شد: خبرنگاران همواره نقش مهمی در توسعه‌یافتگی و پیشرفت هر جامعه دارند، بنابر این برگزاری چنین دوره‌هایی علاوه بر ارتقای افزایش سواد رسانه‌ای می‌تواند زمینه فراهم کردن بستر برای جذب و آشنایی علاقمندان به این حرفه باشد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه یک روزه جوانی جمعیت ویژه خواهران و برادران به همت مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری جامعة الزهرا حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

در این نشست که به صورت حضوری برگزاری می‌شود صالح قاسمی به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ رأس ساعت ۸ الی ۱۸ است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6096916 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه