Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@02:08:49 GMT

معروف در آستانه خداحافظی از تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۴۳۷۱

معروف در آستانه خداحافظی از تیم ملی

با حذف تیم ملی والیبال کشورمان از رقابت‌های المپیک توکیو سعید معروف در آستانه خداحافظی از بازی‌های ملی قرار گرفت.   به گزارش پول نیوز، کار تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو با ثبت ۲ پیروزی و ۳ شکست و عدم صعود به مرحله یک چهارم نهایی تمام شد.

به این ترتیب گفته می‌شود سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال کشورمان تصمیم دارد از بازی‌های ملی خداحافظی کند و همراه سایر بازیکنان به ایران بازنخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر خداحافظی وی در محافل غیررسمی مطرح شده بود و حالا باید منتظر ماند و دید که معروف چه زمانی و چگونه خداحافظی خود را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

معروف برای فصل آینده هم با تیم بایک موتور چین قرارداد دارد و پس از مدتی استراحت در آمریکا راهی چین می‌شود تا در تیم باشگاهی خود بازی کند.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: معروف در آستانه خداحافظی از تیم ملی معروف معروف در آستانه خداحافظی تیم ملی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی علی امیریان در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا این رقابت‌ها را کسب کرد.

بر همین اساس این دونده دوهای نیمه استقامت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد.

در دوی ۱۰۰ متر بانوان نیز بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد و صاحب نشان برنز شود.


 

کد خبر 6096022

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز