Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی والیبال، پس از حذف بلندقامتان در المپیک توکیو ۲۰۲۰ به تمجید از بازیکنان تیم ملی پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران درباره حذف تیم ملی ایران از المپیک ۲۰۲۰ توکیو در اینستاگرامش نوشت: برخی خبرنگاران با من تماس گرفتند و خواستند نظرم را در مورد نتایج تیم ملی ایران در بازی های المپیک توکیو بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نمی‌خواهم در این‌باره نظری بدهم. فقط می‌خواهم بگویم برای بچه های فوق العاده‌ای که بیش از ۳ سال را با آنها گذراندم ناراحت هستم. زیرا می‌دانم که آنها تمام تلاش خود را کردند. من به خوبی می‌دانم که این روزها چقدر رویای حضور در المپیک و کسب نتیجه برای کشورشان را در سر داشتند. آنها حتی اگر در توکیو برای مدال بازی نکنند، بزرگ هستند. آنها عالی هستند زیرا مبارزان صادق و بزرگ، ورزشکاران وطن پرست هستند. حتی انتظار نداشته باشید که من انگشت خود را به سمت همکارم آلکنو و دستیارانش نشانه بگیرم. آنها تمام تلاش خود را انجام دادند. می‌خواهم والیبال ایران برای کسب مدال در بازی های المپیک پاریس بسیار باهوش تر عمل و مبارزه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلاکوویچ تیم ملی والیبال ایران المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران که صبح شلوغی را با خبرنگاران و اهالی رسانه داشت، پس از کنفرانس خبری به همراه وحید مرادی سرپرست تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون از موزه ورزش ایران دیدن کرد.

این موزه زیبا که بخشی از آن به معرفی افتخارات قهرمانان ملی، جهانی و آسیایی ایران به سایر ملل و گردشگران می‌پردازد، باعث شد تا موریسیو پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ساعاتی به گردش در این موزه و شناخت ورزش ایران بپردازد تا خستگی کنفرانس صبح از بدن او خارج شود.

پائز که در کنفرانس خبری با نوع صحبت هایش همه را امیدوار کرد، حالا از فردا شروعی دوباره در تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت و همان طور که در مصاحبه با خبرنگاران گفت، قصد دارد کار بزرگی را در لیگ ملتهای والیبال با تیم ملی ایران انجام دهد. گفته می شود در روزهای آتی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال توسط این مربی خط خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد