Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:39:05 GMT

زنده شدن ناگهانی مُرده، مراسم خاکسپاری را بهم ریخت!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۴۶۸۳

زنده شدن ناگهانی مُرده، مراسم خاکسپاری را بهم ریخت!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری در مصر پس از آنکه عده‌ای از حاضران مدعی تکان خوردن و نفس کشیدن متوفی شدند نیمه کاره ماند. خانواده و دوستان «احمد. پ.‌ای» در حال انتقال جسد وی به محل خاکسپاری بودند که ناگهان تعدادی از حاضران مدعی زنده بودن متوفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه روز دوشنبه در شهر ادکوی مصر رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی تعدادی از حاضران مدعی شدند که صدای نفس کشیدن متوفی را از داخل تابوت شنیده اند و برخی نیز مدعی تکان خوردن پا‌های او شدند. اوضاع در حالی وخیم‌تر شد که برخی مدعی شدند احتمال می‌دهند که متوفی نمرده بلکه به کما رفته است.

بیشتر بخوانید

زنده شدن مُرده در مراسم خاکسپاری!

با این حال برخی از حاضران ضمن مخالفت با ادعا‌های حاضران اعلام کردند که متوفی هر چه زودتر باید به خاک سپرده شود. خانواده متوفی که در دو راهی عجیبی گرفتار شده بودند تصمیم گرفتند تا جسد متوفی را دوباره به بیمارستان منتقل کنند. یکی از تصاویر منتشر شده همهمه و بی نظمی ایجاد شده در مراسم خاکسپاری را به تصویر می‌کشد.

پس از آنکه جسد متوفی به بیمارستان دولتی منتقل شد پزشکان بار دیگر مرگ احمد پی‌ای را تایید کردند. با این حال خانواده قربانی برای حصول اطمینان بیشتر جسد متوفی را به یک بیمارستان غیردولتی نیز منتقل کردند که با دریافت جواب مشابه مجبور به انتقال جسد به قبرستان شدند. سرانجام مراسم خاکسپاری این مرد میانسال انجام و وی به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم خاکسپاری تشییع جنازه زنده شدن مراسم خاکسپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !

به گزارش پارس نیوز  ، تیراندازی هوایی در مراسم‌های عروسی یک تالار در خرم‌آباد موجب اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

  علی حسنوند در سخنانی باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد، اظهار داشت: این تیراندازی‌ها موجب اختلال در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد و همچنین لغو برخی از پروازهای این فرودگاه شده است.

وی با اشاره به چندین بار تذکر به مدیر این تالار در راستای جلوگیری و ممنوعیت تیراندازی در تالار، گفت: با وجود این تذکرات، اما موضوع مورد بی‌توجهی مدیر تالار قرار گرفت که در این راستا با دستور دادستانی تالار پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به رسم تیراندازی هوایی در برخی مراسم‌های شادی و عروسی، گفت: این امر موجب نارضایتی مردم و همچنین وقوع حوادث ناگوار می‌شود که در این راستا برای حفظ امنیت و نظم عمومی با خاطیان دراین‌رابطه برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی