Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین میرزازاده به رده بندی صعود کرد.

امین میرزازاده در کشتی فرنگی وزن 130 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

به گزارش طرفداری؛ امین میرزا زاده، در کشتی فرنگی وزن 130 کیلوگرم، روز گذشته پس از برتری برابر حریف کره ای، به حریف کوبایی خود باخت. حریف کوبایی میرزا زاده روز گذشته راهی فینال شد و این موقعیت برای میرزا زاده فراهم شد تا شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به مصاف آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی رفت که با نتیجه 5 بر 1 موفق به پیروزی شد و توانست راهی رده بندی شود.

میرزازاده در رده بندی با رضا کایالپ از ترکیه بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی به مدال برنز می رسد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند