Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@14:15:34 GMT

افزایش قیمت ها در بازار خودرو شدت گرفت+ جدول

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۴۷۳۴

افزایش قیمت ها در بازار خودرو شدت گرفت+ جدول

به گزارش خبرآنلاین، افزایش قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته شدت بیشتری گرفته است؛ در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۱۴۰ میلیون تومان گذر کرد و امروز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۴۲ میلیون تومان رسید مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان دیگر گران شده است و به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خودروهای پژو نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت های شدیدی را تجربه کردند؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۳۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز از ۲۱۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۱۵ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس نیز از ۲۳۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز امروز ۲۵۴ میلیون تومان قیمت دارد.

خودروهای مونتاژ پژو نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت های چشمگیری را تجربه کردند؛ خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ از ۸۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۹۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای دنا نیز امروز افزایش قیمت های افسارگسیخته ای را تجربه کردند؛ دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۰۰ میلیون تومان در روز کذشته امروز به قیمت ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است و دنا توربو پلاس دنده ای ۱۴۰۰ نیز از ۳۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است.

افزایش انتظارات تورمی در نتیجه انتشار اخبار برجام منجر به افزایش افسارگسیخته نرخ دلار در روز گذشته شد؛ دلار امروز کمی آرام گرفت و در کانال ۲۵ هزار تومانی ثابت ماند با این وجود تاثیر خود را بر بازار خودرو گذاشت و منجر به رشد افسارگسیخته قیمت ها در این بازار شد.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

منبع: الف

کلیدواژه: میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت میلیون تومان رسیده افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس

در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو روند نزولی به خود گرفته بود و همین روند تا روز دوشنبه نیز ادامه داشت.

پژوپارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۷۱۰ میلیون تومان قیمت داشت که هم‌اکنون قیمت آن به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز در طول یک هفته گذشته افت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است.

پژوپارس LX TU ۵ نیز افت قیمت سنگینی را تجربه کرد. این خودرو نسبت به ابتدای هفته گذشته ۳۹ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان فروش رفت.

منبع: خبرآنلاین

tags # ایران خودرو ، سایپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت