Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که دور هفتم مذاکرات وین، پس از مراسم تحلیف «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری جدید ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که زمان دقیق دور جدید مذاکرات وین مشخص نیست، گفت که فقط زمانی می‌توانیم درباره زمان دقیق مذاکرات اظهارنظر کنیم که دور هفتم آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف ادامه داد: «از ۲۰ ژوئن در روند مذاکرات وقفه داشتیم. در ابتدا قرار بود گفت‌وگوها بعد از توقفی ۱۰ روزه برگزار شود اما این اتفاق نیفتاد. در حال حاضر فقط می‌د‌انیم که مذاکرات بعد از تحلیف رئیس‌جمهوری جدید ایران از سر گرفته می‌شود».

وی تصریح کرد که نمی‌دانیم با روی کار آمدن رئیس‌جمهوری جدید و تشکیل دولت جدید در ایران، چه تغییراتی در مواضع این کشور رخ می‌دهد اما نمی‌توان این مسأله را منتفی دانست که دیدگاه طرف ایرانی در خصوص برخی موضوعات مورد بحث قرار گرفته در وین تطابق داده می‌شود. البته هنوز چیزی در این‌باره نمی‌دانیم.

پیش از این شبکه خبری بلومبرگ نیز  به نقل از دو دیپلمات آگاه از زمان‌بندی مذاکرات، مدعی شده بود که مذاکرات وین احتمالاً تا زمان روی کار آمدن رئیس‌جمهوری جدید ایران، دنبال نخواهد شد.

یک منبع اروپایی نیز با اشاره به سخنان رئیسی‌جمهوری منتخب ایران، تأکید کرده است که تعویق گفت‌وگوها تا زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، لزوما امکان دستیابی به توافق در وین را کاهش نمی‌دهد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دور هفتم مذاکرات وین رئیس جمهوری جدید مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه موقت خرم‌آباد، در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) لرستان، گفت: امام خمینی (ره) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.
حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر افزود: امام خمینی (ره) نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد بلکه به اسلام هویت داد و اسلام و مسلمانان را شخصیت بخشید.
شمسی‌فرگفت: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند را مدیون امام هستند، بنابراین بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد بُردی برای جهان اسلام و ایران است، به ویژه بعد از عملیات وعده صادق این مراسم بیشتر به زیر ذره‌بین می‌رود.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی باشکوه برگزار شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان نیز گفت: امام خمینی (ره) نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به اندیشه‌های دینی و ذهن‌های بیدار هویت بخشید.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این اندیشه ظلم ستیزانه امروز بیش از هر زمان دیگری جهانی شده و نمونه آن حرکت معنادار دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین است که به‌خوبی ثابت می‌کند اندیشه امام در سراسر جهان گسترش یافته است.
 وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان‌کرد: سلسله نشست‌های تبیینی جهت بازشناسی اندیشه‌های حضرت امام (ره) توسط اساتید حوزه و دانشگاه در سطوح مختلف برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: در روز چهاردهم خرداد نیز مراسم عمومی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و نظیر این مراسم در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری