Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: پروژه‌های راکت یا نیمه کاره شهرستان هر چه سریعتر باید تایین تکلیف شوند و محقق شدن اعتبارات پروژه‌های اندیمشک یک امر مهم است که ضرورت دارد مدیران مرتبط پیگیری‌های مستمری در این زمینه داشته باشند.

او افزود: واکسیناسیون گرو‌های سنی هدف با سرعت بسیار خوبی در شهرستان در حال اجرا است که ضروری است که گرو‌های سنی هدف که هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند هر چه سریعتر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با بیان اینکه اندیمشک همواره پیشتاز در امر مراسم های مذهبی بوده است بیان داشت: مراسم ایام محرم و صفر امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و باشکوه در شهرستان برگزار خواهد شد.

حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود تا ایام محرم و در جهت باشکوه برگزار کردن این ایام بخش زیادی از جمعیت شهرستان اندیمشک واکسیناسیون شوند.

او بیان داشت: پروژه‌های اشتغال زایی شهرستان در الویت اول مسولین قرار دارند و با توجه به شرایط اقتصادی شرکت‌ها و کارخانجات و شهرداری‌ها پرداخت حقوق کارگران و بیمه ان‌ها را به تاخیر نندازند

حسنوند ضمن دعوت از گرو‌های سنی هدف که بیش از این فراخوان شده اند و، ولی جهت تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشت مراجعه نکرده‌اند تصریح کرد: این گرو‌های سنی جهت ایمنی سلامت خود خانواده و جامعه هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی تامین اعتبار گرو های سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، همزمان با هفته گرامیداشت معلم، حجت‌الاسلام احمد محمدیان امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با خانواده شهید علیرضا کریمی از شهدای معلم دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمدیان، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای گرانقدر از خودگذشتگی و فداکاری کردند و ما باید تلاش کنیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

خانواده شهید علیرضا کریمی نیز به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

در پایان هم امام جمعه موقت اندیمشک تمثال شهید کریمی را به خانواده معزز این شهید معلم اهدا کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903150

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک