Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@05:18:35 GMT

۲۰۵۵/شهید امرالله کاظمى: خواهران! زینب گونه زندگى کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۵۱۲۴

۲۰۵۵/شهید امرالله کاظمى: خواهران! زینب گونه زندگى کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید امرالله کاظمى

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بى پایان به رهبر انقلاب اسلامى و همچنین خانواده عزیزم لازم دانستم در این لحظه حساس مطالبى را به خانواده عزیزم عرض نمایم.

سلام بر پدر و مادرم که با رنج‌هاى فراوان مرا به این سن و سال رساندند و مرا تحویل خدا و مکتب بر حقش دادند. پدر و مادر بهتر از جانم مى‌دانم که درباره زندگى من رنج‌ها و مشقت‌هاى بسیارى را متحمل شده‌اید و در این لحظه خواسته من از شما این است که حلالم کنید. انتظار دارم در شهادت من زیاد ناراحت نباشید مخصوصا مادرم که شاید برایش سخت باشد که فرزندى را از دست داده ولى باید بداند در راه خدا او را
داده است. مادرم، سرت را بالا بگیر و افتخار کن و با روحیه شاد همیشه در مجمع مردم وارد شد و آنها را دلدارى ده و غیر از اسلام هیچ نگو و غیر از خدا به هیچ چیز نیندیش.

پدرم از شما مى‌خواهم بر سر قبرم گریه نکنى و براى من عزادارى نکنى بر سر قبرم شیرینى و شربت تقسیم کن و شادان و لبخندزنان با مردم حرف بزن زیرا من آگاهانه این راه را انتخاب کرده‌ام و در راه خدا رفته‌ام، مگر نه این است که روزى همه ما به لقاءالله مى‌پیوندیم چه بهتر که این جان خود را براى احیاى مکتب حضرت محمد (ص) و جانشینان بر حقش مخصوصا سرور شهیدان فدا کنیم مگر نمى‌دانى که در آن زمان امام حسین (ع) فریاد زد (هل من ناصرا ینصرنى) آیا کسى هست مرا یارى دهد و هنوز منتظر جواب است تا امروز جوانان وطن ما به نداى بر حق او جواب مثبت دادند.

خواهرانم شما هم باید زینب‌گونه زندگى کنید و همچون زینب فداکار باشید و برادرانم شما هم باید هدف و کار مرا دنبال کنید تا پیروزى اسلام را با چشمتان ببینید.

پدرجان معلم شهید دکتر شریعتى مى‌گوید آنها که رفتند کارى حسینى کردند و آنها که ماندند باید کارى زینبى کنند و اگر نکنند یزید هستند پس به قول این معلم فداکارمان باید ما که اکنون زنده هستیم کارى زینبى کنیم تا یزیدى نباشیم امیدوارم که خدا از ما قبول کند این فداکاری‌ها را.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۰۰ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، حداقل یک مهارت جدید فرا گرفتند.


خانم طالبی افزود: سال گذشته ۱۱۶ دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند برگزار که در مجموع برای متقاضیان، ۱۹۲ هزار و ۱۴۶ نفر ساعت آموزش اجرا شد.


وی گفت: در این مرکز ۵ کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهر تراشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی دایر است که در آن در مجموع بیش از ۳۰ حرفه‌ی آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند افزود: در سال گذشته به ترتیب، دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه دار، بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده اند.


طالبی از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود.


در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره ۷۵ این مرکز را همراهی کنند.

                                                                                     

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای