Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اطمینان خاطر داد که تمام اطلاعات شخصی زنان و کودکان آسیب دیده از فضای مجازی در مرکز حامی به صورت محرمانه بررسی و حفظ خواهد شد.

«عباس ملازینلی» در حاشیه مراسم راه‌اندازی مرکز حامی در فرهنگسرای شهر به خبرنگار ایسنا گفت: مرکز حمایت از زنان و کودکان آسیب دیده در فضای مجازی شهر یزد با نام اختصاری «مرکز حامی» بنا بر نظر کارشناسان به لحاظ کارکرد اولین مرکز در کشور است و شاید نمونه‌های آن را در برخی کشورهای اروپایی مانند سوئیس گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه گاهاً در جامعه امروزی برخی زنان و کودکان به دلایل متعددی از جمله نداشتن آشنایی لازم با فضای مجازی، دچار آسیب‌های این حوزه می‌شوند و گاهاً مورد سوء استفاده‌ی برخی افراد قرار می‌گیرند لذا این مرکز به پیشنهاد دادگستری یزد و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری که در بسیاری از رسالتها دارای اشتراکاتی هستند، راه‌اندازی شده است.

ملازینلی خاطرنشان کرد: البته این مرکز حدود شش ماه قبل در فرهنگسرای خانواده راه اندازی شد ولی به دلیل مرکزیت شعبه ایجاد شده در فرهنگسرای شهر واقع در بلوار آیت الله صدوقی، مرکز حامی به این مکان منتقل شد.

وی از مردم به ویژه افراد آسیب دیده یا تهدید شده از سوی فضای مجازی خواست تا بدون هر دغدغه خاطر یا هراس از محکومت و ترس از آبروریزی به این مرکز مراجعه و از خدمات کارشناسان با اعتماد به حفظ محرمانگی اطلاعات و امنیت‌شان بهره‌مند شوند.

معاون شهردار گفت: این مرکز صبح‌ها و عصرها با همکاری کارشناسان دادگستری و پلیس فتا و سایر بخشهای مرتبط و حمایت مخابرات به اقشار آسیب دیده از فضای مجازی اعم از سوئ استفاده مالی و اطلاعات شخصی و سایر آسیب‌های این حوزه کمک خواهد کرد تا با امینیت خاطر به دامن خانواده و جامعه بازگردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعي و ورزشی شهرداری يزد فضای مجازی آسيب هاي اجتماعي يزد فضای مجازی آسیب دیده مرکز حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی