Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حسن سهرابی  مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: این تجهیزات برای بیمارستان‌های امام حسن (ع)، امام علی (ع) و بنت الهدی در بجنورد، امام خمینی (ره) شیروان اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید 

آغاز واکسیناسیون ۴ گروه هدف در خراسان شمالی

او عنوان کرد: اقلام اختصاص یافته برای بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد شامل یک دستگاه MRI، ECMO، رادیولوژی پرتابل، اکوسونوگرافی پرتابل، سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس و اکوکاردیوگرافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی ادامه داد: یک دستگاه CRRT و رادیولوژی پرتابل برای بیمارستان امام علی (ع) بجنورد، یک دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ برای بیمارستان بنت الهدی بجنورد و یک دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان اختصاص یافت.

او بیان داشت: در سال ۹۸-۹۹ نیز از پروژه اول ICERP، تجهیزات و ملزومات پزشکی شامل یک دستگاه CRRT، رادیولوژی پرتابل و اکوسونوگرافی پرتابل برای بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد، یک دستگاه اکوسونوگرافی پرتابل و ویدئو لارنگوسکوپ برای بیمارستان امام علی (ع) بجنورد تخصیص داده شد.

سهرابی گفت : اقلام اختصاص یافته دیگر نیز شامل یک دستگاه اکوسونوگرافی پرتابل و سی تی اسکن برای بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان، یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان پورسینا آشخانه و دستگاه لیکوئید هندلینگ و دستگاه تشخیص نوکلوئید اسید برای معاونت بهداشتی بود.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی خراسان شمالی تجهیزات پزشکی برای بیمارستان امام یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شفیق با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از بامداد امروز، اظهار کرد: این سامانه تمام استان را فراگرفته است.

وی توضیح داد: اکنون شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیروهای شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق بیان کرد: بارش‌ها در سایر نقاط استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است، اما باید مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند. به علاوه، با توجه به اینکه جاده‌ها لغزنده‌اند رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی برای این استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری