Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:06:15 GMT

همه رانندگان سرویس مدارس واکسینه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۵۶۷۰

همه رانندگان سرویس مدارس واکسینه می‌شوند

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان از واکسیناسیون تمام رانندگان سرویس مدارس در شهریور امسال خبر داد.

به گزارش مشرق، نورعلی عباسپور، مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان، درباره واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز تکلیف سرویس مدارس در مناطق به طور کامل مشخص نیست، واکسیناسیون رانندگان هم در مرحله بعد از معلمان یعنی در شهریور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: یک هفته‌ای معلمان را واکسینه می‌کنیم

وی افزود: بخش قابل توجهی از رانندگان سرویس مدارس، راننده تاکسی هستند که واکسیناسیون‌شان در حال انجام است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان با بیان اینکه هنوز فهرست اسامی رانندگان سرویس مدارس تکمیل نشده است، گفت: درست است که سیاست بر بازگشایی حضوری مدارس است اما فعلا قرادادها مشروط بسته می شود و پس از آنکه وضعیت بازگشایی مدارس کاملا مشخص شد، قراردادها قطعی می شوند.

وی با تأکید بر اینکه تمام رانندگان سرویس مدارس واکسینه می‌شوند، گفت:  رانندگان سرویس مدارس در کلانشهرها اکثرا تاکسی هستند و مابقی هم بعد از عقد قرارداد به وزارت بهداشت معرفی می شوند.

عباس‌پور درباره لباس فرم دانش‌آموزان نیز گفت: شورای مدرسه درباره لباس فرم دانش‌آموزان تصمیم‌گیری می‌کند. همچنین نماینده اولیا هم در شورای مدرسه حضور دارد.

بیشتر بخوانید: زمان واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس اعلام شد

وی افزود: توصیه کرده‌ایم چنانچه دانش‌آموزی از سال‌های قبل لباس فرم دارد، همان را استفاده کند و اجباری برای تهیه لباس نباشد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان تصریح کرد: شورای مدرسه درباره لباس فرم باید خانواده‌ها را اقناع کند یعنی هر استدلالی که برای تغییر لباس فرم دارد باید اقناعی باشد و نباید تحمیلی باشد.

وی درباره لباس فرم محلی و بومی نیز گفت: چارچوب و قواعدی درباره لباس فرم دانش‌آموزی داریم که باید با فرهنگ هماهنگ باشد و اگر شرایط را داشته باشد، مشکلی در این زمینه نیست.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو سرویس مدارس سلامت وزارت بهداشت ویروس کرونا واکسن کرونا رانندگان سرویس مدارس انجمن اولیا و مربیان درباره لباس فرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس خواننده چینی باعث مرگش شد

 به گزارش تابناک،رسانه‌های عربی خبر دادند این خواننده چینی بعد از آنکه لباسش زیر پایش گیر کرد روی سن به زمین خورد و درجا جان داد.

به نوشته این رسانه‌ها، خواننده زن ۳۱ ساله محلی در حالی که دو ترانه از برنامه خود را در جشنی به مناسبت نودمین سالگرد تولد یکی از افراد خارجی مقیم شهر چونگ چینگ اجرا کرده بود ناگهان به روی سن افتاد و بعد از برخورد سرش دیگر از جای خود بلند نشد.

حاضران که برای بلند کردنش به روی سن رفته بودند، از همان دقایق اول اعلام کردند او نفس نمی‌کشید و تمام تلاش‌ها برای احیای او نیز با شکست مواجه شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز