Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رتبه هفتم کنکور گروه آزمایشی علوم‌تجربی به تشریح راز موفقیت خود پرداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، باربد محمدی دانش‌آموز اهل سقز استان کردستان است که توانسته در کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی رتبه هفتم را کسب کند. وی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول را در این شهرستان به پایان رسانده و دوره متوسطه دوم را در دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی سقز تحصیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در‌ پاسخ به این سئوال که راز موفقیت‌تان چه بوده است، اظهار داشت: قبل از هر چیزی بابت کسب این موفقیت خداوند را شکر کرده و از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان عزیزم تشکر می‌کنم.

وی افزود: توکل به خدا، مصمم بودن، پشتکار، تلاش مضاعف، دوری از فضای مجازی و استفاده از کتاب‌های تست از جمله راز موفقیتم بوده است.

رتبه هفتم کنکور آزمایشی علوم‌تجربی از کردستان با بیان اینکه هدفم کسب رتبه تک رقمی در این رشته بود، گفت: خوشبختانه با پشت سرگذاشتن ماه‌ها مطالعه و تلاش، توانستم به هدف خود دست پیدا کنم.

وی تصریح کرد: توصیه‌ام به داوطلبان کنکور این است که از فضای مجازی دوری کرره و از آزمون کنکور نترسند و با وجود منابع بسیار، کیفیت مطالعه خود را افزایش دهند.

محمدی اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت بالا در کنکور داشتن پشتکار، برنامه‌ریزی، علاقه به رشته تحصیلی، داشتن هدف و انگیزه بالا لازم است. 

رتبه سوم کنکور تجربی: تعیین هدف و برنامه‌ریزی منظم دو عامل موفقیت استرتبه 4 کنکور ریاضی: از کلاس‌های آموزشی و مؤسسات کنکور بهره نگرفتم

پدر و مادر باربد محمدی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه امروز بسیار خوشحال و خداوند را شاکریم که فرزندمان نتیجه زحماتش را گرفت، اظهار داشت: در دو سال گذشته کاملاً مهمانی و رفت و آمد با اقوام و فامیل را بسیار کم کردیم و کاملاً آرامش را در محیط خانه برای باربد فراهم کردیم.

وی با بیان اینکه این موفقیت باربد نتیجه زحمات، اراده و پشتکار خودش بود، افزود: امروز محیط خانه‌مان سراسر شادی و خوشحالی شده و اقوام، آشنا و غریبه همه برای تبریک به باربد تماس می‌گیرند.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تبریک این موفقیت ارزشمند به باربد محمدی دانش‌آموز سقزی، خانواده محترم وی، جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان به ویژه دانش‌آموزان سقز، از زحمات تمام معلمان، عوامل آموزشی و اجرایی دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی سقز و اهتمام و تلاش‌های مسئولان آموزش و پرورش و معلمان سخت‌کوش این شهرستان تشکر کرد.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رتبه هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خضری افزود: این آزمون دردو نوبت صبح و بعد از ظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت برگزار می شود.

او اضافه کرد: دراین آزمون ۳ هزارو ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و۳۶درصد آقا هستند.

خضری گفت: داوطلبان رشته ریاضی وانسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح هفتم اردیبهشت آزمون خواهند داد.

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان