Web Analytics Made Easy - Statcounter

قایقران کایاک تک نفره ایران تأکید کرد، در مصاف با حریفان قدر المپیکی کم نگذاشته اما در نهایت به نتیجه نرسیده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی آقامیرزایی قایقران کایاک تک نفره ایران پس از پایان مسابقه‌اش در المپیک گفت: من تمام تلاشم را کردم، چیزی کم نگذاشتم و هر چه را در «چنته» داشتم، رو کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در بازی‌های آسیایی بتوانم مدال  نقره یا طلا بگیرم.

وی ادامه داد: امسال در المپیک کار خیلی سخت بود و از هر مرحله فقط دو نفر صعود می‌کردند. گفتم که تمام تلاشم را کردم. دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم. در روزهای اخیر پیام‌های زیادی را دریافت کردم و از همه آنها ممنونم.

قایقران کایاک تک نفره ایران خاطرنشان کرد: در رکورد برای قایقرانی شرایط آب و هوایی تأثیر زیادی دارد، حتی آنهایی که امروز اول و دوم شدند 12،13  ثانیه با رکوردهای اصلی‌شان فاصله داشتند. من تلاش کردم، اما کشورهای دیگر قدر بودند و نشد که صعود کنم. من بعد از چهار سال به مسابقات آمدم. در این چند سال هیچ مسابقه‌ای نداشتم. در هر رشته‌ای غیر از تمرین باید مسابقه بدهید تا آماده شوید. دوست داشتم به فینال A صعود کنم، اما نشد و شرمنده مردم شدم.

لحظه به لحظه با نتایج روز دهم المپیک 2020 توکیو| میرزازاده در یک قدمی برنز کشتی فرنگی/ کامبک گرایی در ثانیه‌های پایانی و صعود به نیمه نهایی/ ساروی در آستانه فینال قرار گرفت/ آقامیرزایی در کایاک 1000 متر حذف شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس

به گزارش ورزش سه، تیم المپیک عربستان سعودی پس از باخت 2 بر صفر مقابل ازبکستان با ده بازیکن در یک چهارم نهایی، در این مرحله از این تورنمنت حذف شد و رویای رسیدن به المپیک آنها هم از بین رفت.

ازبکستان گل اول را قبل از نیمه دوم توسط حسین نورچایف، وارد دروازه عربستان کرد و پس از آن ده نفره شدن عربستانی‌ها، آنها را تحت فشار قرار داد و در نهایت با گل دوم ازبک‌ها همراه شد تا بدین ترتیب جوانان ازبکستانی یک پیروزی شیرین را مقابل عربستان کسب کنند.

قابل ذکر است که تیم المپیک عربستان در گروه سوم صدرنشین شد و شروعی بی نقص داشت اما در مرحله گروهی با شکست مقابل عراق، از مسیر خوب خود خارج شد و دومین شکست آنها هم مقابل ازبکستان از راه رسید.

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم