Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@10:43:46 GMT

۴۰۰ فرهنگی ابهری واکسن کرونا دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۵۹۳۹

۴۰۰ فرهنگی ابهری واکسن کرونا دریافت کردند

ایسنا/زنجان رئیس اداره آموزش و پرورش ابهر گفت: ۴۰۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

محمدحسین شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در کشور و اجرای همزمان آن در استان زنجان، اظهار کرد: در همین راستا ۴۰۰ نفر از فرهنگیان شهرستان ابهر طی دو روز، نوبت اول واکسن را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی روزهای آتی شاهد واکسیناسیون همه فرهنگیان خواهیم بود، متذکر شد: فرآیند واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان ابهر از روز عید غدیر در محل سالن ورزشی وحدت آغاز شده است.

شریفی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فرهنگیان ابهر در گروه‌بندی‌های مختلف و بر حسب مدارس و با اعلام قبلی برای جلوگیری از تجمع که خود از عوامل شیوع کرونا است، نوبت اول واکسن را دریافت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به نحوه بازگشایی مدارس در مهرماه با توجه به واکسیناسیون فرهنگیان، تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی از مهرماه بنا بر نظرات و تصمیمات ستاد کرونا و وزارت آموزش‌وپرورش خواهد بود.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش ابهر، با یادآوری اینکه حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان از اولویت‌ها و خط قرمز آموزش‌وپرورش است، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی مطلوب، آمادگی کامل برای آغاز سال‌تحصیلی در هر شرایطی را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان واکسن کرونا فرهنگيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی با بیان اینکه حوزه پرورشی به مانند نخ تسبیح بین تمامی فرآیندهای تربیتی در وزارت آموزش‌وپرورش قرار دارد گفت: معلم در کلاس درس، مدیر مدرسه در مدرسه و مدیر کل در استان باید بتوانند کار تربیتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه معاونت پرورشی حلقه واصل بین امور تربیتی است افزود: باید تمامی فرآیندهای انجام شده به هم وصل و در نهایت به سوی «تربیت» ختم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه «حضرت آقا در صحبت‌های خود فرمودند معلم باید در کلاس کار تربیتی انجام دهد، درست است، اما معاونت پرورشی باید نقش ویژه خود را در وزارت آموزش و پرورش انجام دهد» اظهار کرد: از شش ساحت سند تحول بنیادین، تقریبا تمام ساحت‌ها، تربیتی و پرورشی است؛ هر چند معتقدیم عنوان دقیق پرورشی، امور تربیتی است.

پورثانی با بیان اینکه در مبانی نظری سند تحول کلمه‌ای به نام آموزش و پرورش پیدا نمی‌شود و سراسر کلمه تربیت است گفت: بحث هویت، آسیب‌های اجتماعی، قهرمان سازی و ... موارد اصلی کلام رهبر بوده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه تبیینی کشور در وزارت آموزش و پرورش با قریب ۵۰ هزار گروه دانش آموزی در قالب ۳۰۰ هزار دانش آموز در کشور در حال انجام است افزود: در این گروه‌ها دانش آموزان خود به کنشگری و تبیین مسائل انقلاب، مصالح نظام اسلامی و مسئله عفاف و حجاب می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه بعد از صحبت‌های حضرت آقا، کارگروهی در وزارت آموزش و پرورش در حال شکل گیری است تا تمام بیانات ایشان عملیاتی شود عنوان کرد: تمامی اجزای وزارت آموزش و پرورش و ارگانهای ذی ربط برای کمک به معاونت پرورشی در حال هماهنگی و کمک هستند تا یک کار تربیتی خوب در کشور انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن