Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : استفاده از ماسک یکی از چهار شاخص مهم شیوه نامه بهداشتی در قطع زنجیره انتقال کروناست اما تهویه هوا ، رعایت فاصله مناسب فیزیکی و رعایت بهداشت فردی سه شاخص بسیار مهم دیگر است که باید رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ فاطمه نوروزیان با عنوان اینکه مردم استان هرمزگان با استفاده ۸۲ درصدی از ماسک، جزء رتبه‌های برتر کشور قرار دارند گفت : ولی متاسفانه در سه شاخص دیگر وضعیت استان مطلوب نیست و تنها نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ درصد مردم استان این شاخص‌ها را رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شرکت در دورهمی را از دلایل اصلی ابتلای مردم به کرونا دانست و گفت: در دورهمی‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود و این موضوع موجب افزایش ابتلا و در نتیجه افزایش مرگ و میر می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه ویروس غالب در استان هرمزگان ویروس جهش یافته دلتاست که به شدت  سرعت انتقال بیشتری نسبت به کرونای انگلیسی دارد  گفت: ما همه در قبال یکدیگر مسئول هستیم ، لذا با توجه به عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دورهمی ها  به عنوان یک شهروند مسئول از شرکت در هر گونه دورهمی هر چند با تعداد کم پرهیز شود چرا که رعایت حداکثری یکی از موارد شیوه نامه های بهداشتی به تنهایی کافی نیست و باید تمامی آنها به منظور قطع زنجیره انتقال رعایت شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک کشور دلتا کرونا شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین جشنواره ایده های نو در سال تحصیلی جاری، «صغری نعمتی» از معلمان شهرستان گناوه حائز رتبه برتر استانی در این جشنواره شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهگیان شهرستان، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت مهارت خواندن و نوشتن در پایه اول ابتدایی عنوان کرد.

مردانی با بیان اینکه شهرستان گناوه رتبه سوم مشارکت در این جشنواره را کسب کرده گفت: در همایشی که به همین منظور در شهرستان کنگان برگزار شد از مسئولان حوزه آموزش نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6093664

دیگر خبرها

  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین