Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از افراد با تجربه در کابینه سیزدهم گفت که باید افرادی در دولت آینده حضور داشته باشند که جویای کار بوده نه فقط به دنبال کسب نام باشند این به معنای استفاده از افراد باتجربه با تکیه بر تفکر و اندیشه جدید است.

شهریار حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دولت آقای رئیسی نباید دولتی باشد که مملکت را با آزمون و خطا اداره کند دولت سیزدهم دولتی توانمند باتجربه معتقد به کار و رفع مشکلات و مسائل ریشه ای باشد چون دیگر دوران آزمون و خطا گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی نیروی توانمند دارد آنچه آقای رئیسی باید مد نظر قرار دهند استفاده از افرادی است که جویای کار و نه جویای نام هستند. در دولت های گذشته افراد بدنام، خوش نام و توانمند وجود دارند که آقای رئیسی می تواند با بررسی واقع بینانه از افرادی باتجربه با نگاه جوانگرایی مبتنی بر تفکر و اندیشه جدید و معتقد به کار استفاده کند. ضمن اینکه باید این افراد در سطوح میانی و در سطوح نزدیک به وزرا هم حضور داشته باشند تا شاهد حضور تیمی قدرتمند و کارآمد باشیم. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: آقای رئیسی شخصی با توانمندی های مشخص است اما به تنهایی نمی تواند همه امور کشور را برنامه ریزی کند و به یک تیم چابک و توانمند نیاز دارد.  ‍پس باید کابینه ای با افراد جویای کار و بدون لابی تشکیل دهد افرادی با توانمندی تا بتوانند دولت را به موفقیت برسانند. انتظار می رود آقای رئیسی با داشتن شخصیتی عدالت محور و صاحب تجربه و مدیریت از افراد صاحب فکر و اندیشه و معتقد به کار و کارآمد و توانمند استفاده کند تا این افراد در جهت رفع مشکلات مردم خستگی ناپ‍‍‍ذیر باشند. 


انتهای ‍پیام 
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دولت کارآمد شهریار حیدری آقای رئیسی جویای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • (ویدیو) طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت رئیسی
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت