Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران برای قصاص قاتل سرباز شهید پلیس در محل جرم درخواست کرد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد با اشاره به اینکه دشمنان به دتبال برهم زدن امنیت و آرامش در کشورمان هستند، اظهار داشت: ماموران ناجا با جانفشانی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه در روز نهم مرداد نیروی انتظامی دو شهید در تهران و دزفول تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهید مختوم‌نژاد پس از انتقال مجرم به دادگاه در راه برگشت با چاقو این شرور مورد اثابت قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیدند.

وی افزود: مجرمان امروز به حدی رسیدند که بر روی ماموران ما سلاح می‌کشند و در هیچ جای دنیا اینگونه نیست و متاسفانه هزینه جرم برای مجرمین به شدت کاهش پیدا کرده است؛ دستگاه قضا باید برخوردی جدی و قاطع با مجرمین کنند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: این سرباز فداکار حافظ ۱۰ جزء قرآن بود و اینگونه در راه تامین امنیت کشورش جان خود را فدا کرد.

رییس پلیس پایتخت گفت: در راه برقراری امنیت هیچگاه عقب‌نشینی نخواهیم کرد و در این راه جان خود را قدا خواهیم کرد.

سردار رحیمی با هشدار به مجرمین اظهار داشت: سارقین، اشرار و اراذل و اوباش بدانند نیروی انتظامی لحظه‌ای در برخورد با آن‌ها تردید نخواهد داشت و با تمام توان در میدان حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توقع پلیس این است که در کمترین زمان ممکن در محل به شهادت رسیدن این سرباز فداکار این مجرم به دار آویخته شود، افزود: پلیس کمتر از ۱۰ ساعت قاتل این شهید بزرگوار که با اقدامات پیچیده به دنبال فرار از قانون بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قصاص قاتل شهید مختوم نژاد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی ریحانه پارسا جنجال های سحر قریشی حواشی سحر قریشی قیمت روناک یونسی کشف حجاب مرد عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی توسط رانندگان چند اتوبوس خط کرمان- زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند چند نفر از طریق کارت سوخت دو دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی اقدام به بارگیری سوخت کرده و آنها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی مأموران ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آنها ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار فرشید، با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فرآورده‌های سوختی از کشور و خطرات زایدالوصف حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودروهای شخصی، هرگونه مورد در این زمینه و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

کد خبر 6088005

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد