Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر ضرورت برخورد صریح، جدی و قاطع با برخی از مجرمان تاکید کرد و از دستگاه قضا خواست که برخورد صریح، جدی و قاطع با این افراد داشته باشد. 

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع عبدالجبار مختوم‌نژاد، سرباز وظیفه پلیس پایتخت که با ضربات چاقوی یکی از اشرار به شهادت رسید و صبح امروز در ستاد مرکزی فاتب برگزار شد، گفت: امنیت و تامین امنیت از اساسی‌ترین نیازهای زندگی بشری است که همواره وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی مقابل نیز برهم‌زنندگان نظم و امنیت قرار دارند که همواره در تلاش هستند آرامش جامعه را دچار خدشه و اخلال کنند، در این شرایط انسان‌های بزرگ و ایثارگری هستند که برای تامین آرامش و امنیت از آرامش و امنیت خود می‌گذرند که چنین افرادی در نیروی انتظامی کم نیستند.


وی با بیان اینکه ماموران پلیس با جانفشانی در مقابل توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند، اظهار کرد: مصداق این امر همین دو شهید اخیر در نیروی انتظامی و ده‌ها و صدها شهید دیگری است که در نیروی انتظامی تقدیم شده است. در روز نهم مرداد ماه دو نفر از نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که یکی از تهران و دیگری از دزفول بود. 


فرمانده انتظامی تهران بزرگ خواستار برخورد صریح، جدی و قاطع با برخی از مجرمان شد و گفت: برخی از مجرمان اکنون کمتر احساس ترس می‌کنند و متاسفانه هزینه جرم برای برخی از مجرمان کاهش پیدا کرده و آنان به حدی رسیدند که بر روی ماموران ما سلاح می‌کشند، در حالی که نباید اینگونه باشد، از این رو از دستگاه قضا می‌خواهم که با این افراد برخوردی قاطع داشته باشد تا هزینه جرم برای این افراد افزایش پیدا کند. 
رحیمی ادامه داد: سارقین، اشرار و اراذل و اوباش بدانند نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان و ناامن کنندگان جامع تردید نخواهد داشت و با تمام توان و با حضور در میدان برای تامین امنیت و آرامش مردم تلاش خواهد کرد.

ادامه دارد...
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس تهران بزرگ اراذل و اوباش برخی از مجرمان نیروی انتظامی برخورد صریح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه