Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران از تقدیم برنامه‌های «علیرضا زاکانی» نامزد سمت شهرداری تهران به اعضای منتخب شورا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای مهدی اقراریان گفت: نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران با 8 نفر از نامزد‌های تصدی شهرداری تهران برگزار شد.
وی افزود: در این نشست آقای زاکانی ضمن پاسخ به سوال‌های اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را جهت مدیریت شهر تهران برای یک دور چهارساله ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی منتخبان شورای ششم شهر تهران، با بیان اینکه علیرضازاکانی با شعار"کلانشهر تهران، الگوی جهان اسلام" برنامه‌های خود را تقدیم شورا کرده است، افزود: آقای زاکانی در برنامه خود به رویکرد‌های مدیریتی همچون، فساد ستیزی و عدالت مداری پرداخته و برنامه خود را در هفت محور تخصصی ارائه کرده است.
اقراریان افزود: اخذ تمام و‌کمال سهم شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده و رایزنی با دولت جهت اولویت فاینانس مترو از از جمله برنامه‌های وی است.
سخنگوی منتخبان شورای ششم شهر تهران پیش از این از تقدیم برنامه‌های "معصومه آباد" به اعضای منتخب شورای شهر ششم خبر داده و گفته بود: صبح روز شنبه 9 مرداد نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران با 11 نفر از نامزد‌های تصدی شهرداری تهران برگزار شد.
وی افزود: در این نشست خانم معصومه آباد ضمن پاسخ به سوالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را جهت مدیریت شهر تهران برای یک دور چهارساله ارائه کرد.
مهم‌ترین برنامه‌های خانم آباد که با شعار "شهر تمدن ساز و جامعه پرداز" است در حوزه‌های مختلف همچون محیط زیست و خدمات شهری به (بحران آلودگی‌های محیط زیست نظیر هوا، آب و خاک، بهینه سازی فرایند‌های موجود در مدیریت پسماند)، در حوزه اجتماعی و فرهنگی (بهبود شاخص‌های پایداری اجتماعی و کنترل آسیب‌ها، ارتقا سرمایه اجتماعی در شهر تهران، توسعه ورزش‌های همگانی و ارتقا سلامت اجتماعی) است.
برخی دیگر از برنامه‌های وی به این شرح است: حوزه شهرسازی و معماری (ایجاد زمینه جذب سرمایه گذار در طرح‌ها و پروژ‌های شهرسازی، پایدارسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری) حوزه ایمنی و مدیریت بحران (افزایش توان مقابله بازتوانی، بازسازی و ساماندهی شهر تهران، ظرفیت سازی منابع برای تداوم کارکرد‌های حیاتی شهر و کاهش آسیب پذیری در قبال شکست شریان‌های حیاتی و زیرساخت‌های شهری تقویت تعامل همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان و ارتقاء سطح فرهنگ و آموزش جهت مشارکت همگانی)؛ حوزه حمل و نقل و ترافیک (مدیریت عرضه و تقاضا در حمل و نقل عمومی، توسعه و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل پاک، هوشمندسازی در فرآیند در فرآیند‌های حمل و نقل ترافیک)؛ حوزه اقتصاد شهری (پایدارسازی منابع درآمدی، افزایش تعامل میان دولت و شهرداری، طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت بدهی در نظام مالی شهرداری تهران، ایجاد نظام شایستگی و بهره‌وری منابع انسانی، هوشمندسازی و شفافیت در فرایند سازمانی) است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زاکانی اعضای منتخب شورای شهر تهران شهرداری تهران حمل و نقل ششم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر

اواخر سال گذشته بود که ایده ساخت یک مسجد در بوستان قیطریه رسانه‌ای شد؛ ایده‌ای که از سوی چهره‌های سیاسی، کارشناسان و افکار عمومی با مخالفت روبه‌رو شد اما علیرضا زاکانی، شهردار تهران تاکید کرد که؛ « حتماً در پارک‌ها مسجد می‌سازیم و درختی هم قطع نمی‌شود.» او با اشاره به قطع درختان در این پارک هم گفته بود: «فقط ۱۵ - ۱۰ نهال آنجاست که قرار شد بردارند و آن طرف تر بکارند.» حال تصویری از نصب بنر جدید شهرداری تهران، در مقابل پارک قیطریه در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بر روی آن نوشته شده است: «زنده باد درخت»/ ‌viral pic

دیگر خبرها

  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • تهران بزرگ‌تر شد