Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار ویژه زابل گفت: در پی وزش بادهای ۱۲۰ روزه و پراکنده شدن ریزگردها طی روزهای اخیر در منطقه سیستان، تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف منطقه وارد شده است. - اخبار استانها -

عباسعلی ارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: در پی وزش بادهای 120 روزه و پراکنده شدن ریزگردها طی روزهای اخیر در منطقه سیستان، تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف منطقه وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه زابل افزود: وزش بادهای 120 روزه و پراکنده شدن ریزگردها در هوای منطقه هر سال در این ایام سال مشکل جدی مردم پنج شهرستان منطقه سیستان شامل هامون، هیرمند، زابل، زهک و نیمروز است که موجب ایجاد بیماری‌های چشمی و تنفسی برای مردم منطقه می‌شود.

روند نزولی کرونا در سیستان و بلوچستان/ دومین بخش کرونا در زاهدان تعطیل شد333 روستای سیستان و بلوچستان از چرخه‌ آبرسانی سیار حذف شدند‌روایت روزهای غم‌بار سیستان/ بادهای 120 روزه به جای فرصت، بلای جان مردم شده‌اند + فیلم

وی ادامه داد: در همین راستا در روزهای اخیر بیش از 500 نفر از مردم منطقه به بیمارستان مراجعه کرده‌اند که حدود 100 نفر آنها در پی نیاز جدی به خدمات درمانی بستری شده‌اند. شرایط سیستان نیازمند توجه ویژه دولت آینده است و باید موضوع حق‌آبه تالاب هامون و مدیریت منابع آبی منطقه با جدیت دنبال شود تا مردم از این رنج مستمر رهایی یابند.

انتهای پیام/392/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران گرد و غبار در سیستان سیستان و بلوچستان بحران گرد و غبار در سیستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل