Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ ودو فروند بالگرد ام آی ۱۷۱ نیروی هوافضای سپاه از ۸ مرداد در عملیات اطفاء حریق در کشور ترکیه حضور دارند.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، در پی درخواست کشور ترکیه از جمهوری اسلامی ایران برای کمک به اطفا جنگل‌ها و حریق‌های ایجاد شده در استان‌های مختلف این کشور و بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اعزام یک فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ و دو فروند بالگرد ام آی ۱۷۱ جهت کمک رسانی به عملیات اطفای به کشور ترکیه اقدام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز اطفای حریق از ۸ مرداد تاکنون بیش از ده سورتی عملیات اطفای هوایی توسط هواپیمای ایلوشین صورت گرفته و از امروز عملیات اطفا توسط بالگردها نیز آغاز خواهد شد.

نیروی هوافضای سپاه با طراحی و ساخت سامانه‌های اطفا حریق هوایی و انجام عملیات مختلف مردم یاری خصوصاً در حوزه اطفای حریق هوایی در حال حاضر دارای یکی از مجرب‌ترین و باتجربه‌ترین تیم‌های اطفای حریق هوایی می‌باشد که ضمن حضور در مناطق مختلف کشور در سال‌های گذشته و کمک جدی به عملیات اطفای پاسخگوی نیاز کشورهای دوست و همسایه نیز بوده است.

برابر اعلام کشور ترکیه ۲۰ نقطه از هفت استان ترکیه در آتش می‌سوزد و جنوب ترکیه در حال مبارزه با شعله‌های آتش است.

کد خبر 511598

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش سوزی جمهوری اسلامی ایران جنگل هواپیما اطفا حریق عملیات اطفا حریق تعداد جانباختگان آتش سوزی ترکیه جانباختگان آتش سوزی ترکیه آتش سوزی ترکیه کمک ایران به آتش سوزی ترکیه ترکیه در آتش آتش سوزی ترکیه کمک ایران آتش سوزی ترکیه استانبول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بالگرد هواپیما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اطفای حریق کشور ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد گزارش های اولیه از سرنگونی یک هواپیما بر فراز حریم هوایی استان صعده در شمال یمن حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برخی منابع خبری در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کردند نیروی های مسلح یمن یک پهپاد MQ9 آمریکا را در آسمان شهر صعده یمن سرنگون کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سومین پهپاد سی میلیون دلاری آمریکایی هست که بدست انصارالله سرنگون می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لاشه هواگردی که در حریم هوایی یمن، استان صعده، توسط نیروهای مسلح یمن هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

 

   

دیگر خبرها

  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود