Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا خدابنده روز دوشنبه به رسانه ها افزود: به‌کارگیری پهپادهای کشاورزی به عنوان یک فناوری جدید و نوآورانه برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در دستور کار این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: این پهپادها برای حمایت از باغدارن، کشاورزان و مرتع داران وارد چرخه اشتغال می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان در ارتباط ویدیو کنفرانسی با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، تصریح کرد: بدون شک آنچه موجب خودکفایی و افزایش اعتماد به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می شود استقلال مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به صرفه جویی بیش از ۵۰ درصدی در مصرف کود و سم برای کشاورزان، مرتع داران با ورود پهپادهای کشاورزی  خبر داد و گفت: این اقدام منجر به صرفه جویی ۹۷ درصدی مصرف آب نیز می شود.

 وی  به اقدامات کمیته امداد برای اشتغال مددجویان در حوزه فناوری نوین، پهپاد سمپاشی اشاره کرده و گفت: در این راستا پهپادهای سمپاش وارد چرخه اشتغال مددجویان می شود.

خدابنده بیان کرد: کمیته امداد استان سمنان در کنار درآمدزایی برای مددجویان به دنبال تقویت تولید ملی و جهش تولید بر پایه اقتصاد مقاومتی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: پس از تدوین طرح و استعدادسنجی از جوانان خانواده‌های تحت حمایت، افراد مستعد در قالب  تیم وارد مراحل کارورزی و آموزش‌های تئوری و عملیاتی می‌شوند  که با گذراندن این دوره‌ها و کسب گواهینامه خلبانی، از این فن آوری بهره مند می شوند.

کمیته امداد برای خرید این پهپادها، وام قرض‌الحسنه  در اختیار مددجویان قرار می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود با درآمدزایی بالای طرح های کشاورزی، همان سال نخست کل هزینه پهپاد توسط مددجویان تامین شود.

برچسب‌ها سمنان پهپاد توسعه ایران مددجوی کمیته امداد تولید داخلی کشاورزی کمیته امداد امام خمینی اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان پهپاد توسعه ایران سمنان پهپاد توسعه ایران مددجوی کمیته امداد تولید داخلی کشاورزی کمیته امداد امام خمینی اراضی کشاورزی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد