Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سالن اجلاس و همایش‌های بین‌المللی که فاز اول و دوم آن افتتاح شده و سایر بخش‌ها نیز به سرعت در حال آماده شدن است، جایگاه بین‌المللی اصفهان را ارتقا خواهد داد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان از دیرباز به عنوان شهری که در آن مراودات بین‌المللی وجود داشته، شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادوار گذشته اصفهان شاهراه همکاری‌های بین‌المللی بین ادیان، اندیشه‌ها و مذاهب بوده و در حال حاضر نیز در این کلان شهر صلح و زندگی مسالمت‌آمیز به عنوان نکته‌ای برجسته قابل مشاهده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر مراکز مذهبی متعددی که در اصفهان وجود دارد، تمام کسانی که از ایران بازدید یا در اجلاسیه‌ها شرکت می‌کنند، برای حضور در این شهر اصرار دارند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: سالن اجلاس و همایش‌های بین‌المللی که فاز اول و دوم آن افتتاح شده و سایر بخش‌ها نیز به سرعت در حال آماده شدن است، جایگاه بین‌المللی اصفهان را ارتقا خواهد داد. برگزاری اجلاس‌های مهم و شناساندن اصفهان به عنوان قطب فرهنگی و بین‌المللی از دیگر مزایای احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی به شمار می‌رود.

کد خبر 511584

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نماینده مردم در مجلس شهر عباس مقتدایی مرکز همایش های بین المللی اصفهان کلانشهر جایگاه جهانی شهرداری اصفهان مركز همايش هاي بين المللي 4 سال سازندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق همایش های بین المللی بین المللی اصفهان همایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند

دبیر اولین کنفرانس بین‌المللی موزه در اردبیل گفت: موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها و جوامع انسانی هستند که در آن پایه اصلی عبرت‌آموزی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این کنفرانس 2 روزه که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، شرکت‌کنندگانی از ایران و هفت کشور دنیا حضور داشته و آخرین یافته‌های علمی و تحقیقاتی خود را با محوریت موزه و اهمیت و جایگاه آن تبیین کردند.

عصر چهارشنبه دبیر نخستین کنفرانس بین‌‌المللی موزه در اردبیل، اظهار داشت: این کنفرانس به مدت 2 روز برگزار می‌شود و تلاش بر این است تا 120 مقاله ارائه شده به این کنفرانس به صورت پنل و شفاهی ارائه شود.

جبرائیل رزمجو تصریح کرد: موزه‌ها در کنار جذب گردشگران، در هویت‌باوری نقش مهمی را دارند و سعی بر این بوده تا دانشگاه محقق اردبیلی با توجه به راه‌اندازی موزه تاریخ طبیعی بتواند از ظرفیت خود برای احیای جایگاه موزه‌ها بهتر و بیشتر استفاده کند.

وی گفت: سعی بر این است تا با افزایش کمی و کیفی موزه‌ها در کنار پذیرش گردشگران بتوانیم ظرفیت‌های تاریخی و تمدنی خود را به نمایش گذشته و بیش از هر زمان دیگر محققان سایر کشورها را نیز با ارزش و جایگاه این موضوع آشنا کنیم.

دبیر نخستین کنفرانس بین‌المللی موزه در اردبیل افزود: در استان اردبیل 18 موزه دولتی و خصوصی فعال است که اکثر آن در اردبیل و برخی نیز در شهرهای دیگر فعالیت می‌کنند و دانشگاه محقق اردبیلی نیز دارای موزه ارزشمند تاریخ طبیعی است.

رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: موزه‌ها می‌توانند چراغ راه آینده در حوزه تحقیق و پژوهش بوده و زمینه‌ساز حرکت‌های تحول‌آفرین در ارتقای فرهنگ، اصالت و ارزش این جایگاه باشد.

وی اضافه کرد: دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه مادر استان است و در سال‌های اخیر در برگزاری کنفرانس‌‌ها و نشست‌های ملی و بین‌المللی پیشتاز بوده و از امروز به مدت 2 روز میزبان کنفرانس بین‌المللی موزه است تا جایگاه آن را به شایستگی تبیین و تشریح کند.

دبیر نخستین کنفرانس بین‌المللی موزه در اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل موزه‌های متنوعی را شاهد هستیم و خود بقعه شیخ صفی‌الدین و آثار به جای مانده از دوران تاریخی، وسیع‌ترین موزه در دسترس مردم است که به راحتی در این زمینه می‌توان ارائه مطلب و بیان موضوع کرد.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه