Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، دولت کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیت آمریکا صراحتا عیان شده و این کشور به دنبال تحریک ناآرامی داخلی از طریق اعمال نفوذ بر عناصر ضد دولت و تقویت احساسات ضد کوبا در سطح جهانی است.

در این بیانیه تصریح شد: آمریکا در دستکاری‌های پشت صحنه در قبال تظاهرات ضد دولتی و ایجاد تحریک با دسیسه‌های جدید اعمال تحریک علیه این کشور دخیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهارمین بار از 16 ژوئیه تاکنون است که کره شمالی، آمریکا را از بابت ایجاد بی ثباتی در کوبا از جمله در شهر هاوانا، پایتخت این کشور مقصر دانسته است.

کره شمالی به دنبال حفظ روابط نزدیکتر خود با کشورهای دوست سنتی‌اش از جمله کوبا در ضمن بن بست در مذاکرات هسته‌ای با واشنگتن است.

در ماه آوریل کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پیامهای تبریک متعددی برای میگوئل دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا فرستاده و اظهار امیدواری کرد که روابط بین دو کشور "قدرتمندتر شود".

311311

کد خبر 1541041

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کره شمالی ایالات متحده آمریکا کوبا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و باوجود بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم که این تصاویر به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند. دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین کرده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را بدست پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است به شدت محکوم می‌کند.

دیگر خبرها

  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند