Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@04:41:25 GMT

مهم ترین لحظات 24 ساعت اخیر (گزارش تصویری)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۷۱۹۰

مهم ترین لحظات 24 ساعت اخیر (گزارش تصویری)

به گزارش جام جم آنلاین، تصاویر برگزیده روز به انتخاب گاردین:

 

پسکارای ایتالیا. گرمای 40 درجه آتش سوزی ها را در ایتالیا هم آغاز کرده است. این ناحیه توریستی به دنبال شعله ور شدن آتش از حضور توریست ها تخلیه شد.

 

این ورزشکار بلاروسی که کریستسینا سیمانوسکایا نام دارد گمان می رفت از دهکده برگزاری رقابت های المپیک ربوده شده باشد اما در نهایت پیدا شد و با اسکورت پلیس به فرودگاه توکیو رفت تا به کشورش برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنکارای ترکیه. گرمای هوا سقف این هتل را آتش زده است.

 

برلین ، آلمان. پلیس یک تظاهرکننده را در جریان اعتراض به اقدامات ناکافی دولت برای جلوگیری از شیوع کووید -19 دستگیر کرد.

 

اوکلند نیوزلند، انتظار برای دریافت واکسن کرونا. واکسیناسیون همگانی علیه کرونا در نیوزلند ناگهان شکل جدی تری به خود گرفت. آنها از روز جمعه تا دیروز روزانه حداقل 5 هزار نفر را واکسینه کرده اند.

 

خوشحالی ورزشکار هلندی بعد از قهرمانی در رقابت های موج سواری کلاس آر اس ایکس در المپیک توکیو.

 

چنای هند، فرودگاه بین المللی. ماموران بهداشتی منتظر ورود مسافران خارجی هستند تا بلافاصله از آنها تست کرونا بگیرند.

 

آیاناپای قبرس. غواصان در هنگام افتتاح موزه زیر آب در مجاورت مجسمه ها شنا می کنند. بازدیدکنندگان موزه مجسمه زیر آب می توانند در «جنگل آبی» هم گشت بزنند که نخستین جنگل دریایی و ساخت دست بشر به شمار می رود.

 

کلکته، بازار ماهی فروشانی در هند.

 

 

آماده باش ماموران امنیتی در کشور گواتمالا در مقابل معترضانی که خواهان استعفای رییس جمهور و دادستان کل هستند. یک فروشنده دوره گرد و نوجوان از مقابل صف آماده باش ماموران عبور می کند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصاویر جهان عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان خوسف گفت:  ماموران گشت کلانتري 12 ماژان شهرستان خوسف هنگام انجام ماموريت و گشت زني در محور روستايي اين شهرستان، يک راس بره آهو کوچک را که از مادرش جدا شده و در حاشيه جاده سرگردان بود مشاهده کردند.

 سرهنگ مهدي بهمدي با بیان اینکه  ماموران بلافاصله برای در امان ماندن از شر حيوانات و تلف شدن بره آهو، نسبت به نجات آن اقدام کرده ، افزود: این بره آهو برای نگهداري و رها سازي در دامان طبيعت به کارکنان اداره محيط زيست شهرستان تحويل داده شد. 


وی ضمن تاکيد بر حفظ منابع زيستي و حيات وحش گفت: شهروندان به محض مشاهده اين چنين مواردي، مراتب را به سازمان هاي مرتبط گزارش دهند. 

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • دزفول غرق شد!
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال