Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:43:55 GMT

افتتاح دو واحد تولیدی در خرم‌بید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۷۲۴۰

افتتاح دو واحد تولیدی در خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، در ادامه سفرهای شهرستانی استاندار فارس به شهرستان خرم بید، که با همراهی رحیم زارع نماینده مردم خرم بید در مجلس شورای اسلامی، صادق کریمی فرماندار شهرستان ، ائمه جمعه شهرستان، تعدادی از مدیران کل ستادی استانی و مسئولین محلی صورت پذیرفت، یک باب واحد آموزشی با نام امام علی (ع) صفاشهر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و همچنین ساختمان اداری صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز با اعتباری قریب به ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این سفر عنایت‌الله رحیمی از واحد تعاونی تولیدی پوشاک خرم‌کوک فارس با به کارگیری ۹۰ نفر از زنان تحت پوشش نهادهای حمایتی و خود سرپرست بازدید کرد و کلنگ آغاز عملیات ساخت و ساز فاز توسعه این کارگاه را با انجام فعالیت تولیدی، بافت پارچه، جوراب بافی و ... با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۵۰۰ نفر به زمین زد.

همچنین ضمن بازدید استاندار فارس از کارخانه کاغذ سازی و تولید کاغذ گرافت ستاره فارس، عملیات اجرایی فاز توسعه این کارخانه با نام تیرازیس با تولید محصولات کاغذ و مقوای تست لاینر قهوه ای، مقوای دوبلکس و فلوتنیک از کاغذ باطله با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۶ هزار متر مربع با پیش بینی اشتغال ۱۵۰ نفر نیز آغاز شد.

لازم به ذکر است ۱۷ میلیار ریال از اعتبارات ساخت ساختمان اداری صنعت، معدن و تجارت و مدرسه امام علی (ع) از محل موسسه خیریه حضرت ولی عصر (عج) و مابقی اعتبارات از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح بازدید خرم بید واحد تولیدی استاندار فارس عنایت الله رحیمی میلیارد ریال خرم بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهرهای اطراف مؤثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و محوطه یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی و سالن ورزشی داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از ۲ برابری خواهد یافت.

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضاها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریوهای متفاوت برای فصل مختلف سال از ویژگی‌های این مدرسه هوشمند است.

امروز همچنین با حضور مهرداد بذرپاش عملیات ساخت چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع و براورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند آغاز شد.

امروز با حضور وزیر ره و شهرسازی ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به عنوان اولین واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۵ پنج هزار و ۱۴۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با برآورد اعتبار اولیه ۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 6089308

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود