Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@16:56:53 GMT

ستاره‌هایی برای آینده

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۷۴۹۰

ستاره‌هایی برای آینده

بی‌شک با یک نگاه گوشه چشمی به فهرست سوپراستار‌ها و مهره‌های کارساز لیگ بیستم می‌توان به این باور رسید که تمام چهره‌هایی که خوش درخشیدند و به معنای واقعی به داد تیم‌شان رسیدند، پا به سن گذاشته بوده‌اند و موفقیت‌شان هیچ جای بهت و سؤالی را برای ما نگذاشته است.

نام‌هایی چون سجاد شهباززاده، حامد لک، سروش رفیعی، احمد نوراللهی، محمد عباس‌زاده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که اغلب آنها پا به دهه سوم زندگی خود گذاشته‌اند. با اینکه همه این آمار و فکت‌ها و تحلیل‌ها سندهای معتبری است بر کم‌شگفتی ‌بودن بیستمین کارزار لیگ، اما بی‌انصافی است تا درخشش برخی جوانان خوش آتیه را ندیده بگیریم و در این گزارش به برخی از آنها پرداخته‌ایم.

یاسین سلمانی؛ جوان قابل اتکای سپاهان

به نظر می‌رسد این جوان ۱۹ ساله گرگانی شرایط لازم برای ستاره شدن را دارد. این ‌هافبک میانی در این فصل در 260 دقیقه ۴ گل زد و 2 پاس گل داد تا جواب اعتماد محرم نویدکیا را بدهد و به یک مهره قابل اتکا در سپاهان تبدیل شود.

عارف آقاسی؛ مدافع آچار فرانسه

آچار فرانسه جواد نکونام در این فصل در تمام پست‌های خط دفاعی بازی کرد و به تیم ملی هم دعوت شد تا نامش در این لیست قرار بگیرد. او با آمدن به جمع قرمزهای خوزستان دوباره در مسیر پیشرفت قرار گرفت و توانست خود را به عنوان یکی از ستاره‌های فولاد مطرح کند.

مهدی تیکدری؛ مورد توجه اسکوچیچ

تیکدری فصل قبل معمولی بود اما این فصل درخشان ظاهر شد تا جایی که اسکوچیچ را مجاب به دعوت وی کرد. این مدافع راست ۲۴ ساله تراکتور، در ۲۱ بازی لیگ ۲ گل زد و دو پاس گل داد و در لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از عوامل اصلی صعود تراکتوری‌ها بود.

ابوالفضل جلالی؛ ملی‌پوش شد

جلالی دو فصل قبل از تیم امید سایپا به تیم بزرگسالان این تیم پیوست، کم کم به بازیکن فیکس تیمش تبدیل شد. این بازیکن ۲۲ ساله و آملی در 20 بازی که به میدان رفته یک گل زده و 2 پاس گل داد. عملکرد او باعث شد حتی اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت کند و یک بازی ملی را هم مقابل سوریه در کارنامه دارد.

محمدحسین اکبرمنادی؛ گلر آینده‌دار

فرزند باشگاه سایپا در لیگ بیستم یکی از خوب‌هایی بود که اگر ترافیک دروازه‌بان‌های خوب نبود، می‌توانست ملی‌پوش شود. درخشش این گلر ۲۵ ساله و ۱۸۸ سانتیمتری اهل دورود  از همان بازی اول مقابل پرسپولیس شروع شد و تا همین بازی‌های آخر لیگ هم ادامه داشت.

بیشتر بخوانید:

مرگ هوادار نوجوان پرسپولیس در شب قهرمانی/ سقوط از طبقه چهارم ساختمان مجاور ورزشگاه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 846820 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده