Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت اله رحیمی استاندار فارس با ارسال پیامی درگذشت مادر شهیدان مهدی و عبدالرحمان رضازاده را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت  استاندار فارس آمده است:

سلام علیکم

درگذشت حاجیه خانم کبری سپیدنامه، مادرِ شهیدانِ والامقام مهدی و عبدالرحمن رضازاده را خدمت خانواده محترم آن شهدای عزیز، ایثارگران، ارادتمندان و مردم شریف استان به ویژه مردم عزیز شهرستان کازرون، تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند رحمان برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و محشور شدن با شهدای گرانقدرش و مقتدای شهدا، حضرت حسین بن علی (ع) و برای بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیکر حاجیه خانم کبری سپیدنامه مادر شهیدان والا مقام مهدی و عبدالرحمان رضازاده امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بر دستان مردم شهید پرور کازرون تشیع و در گلزار بهشت زهرای این شهر آرام گرفت.

شهید مهدی رضازاده در اسفند ماه ۶۲ در جزیره مجنون و بسیجی شهید عبدالرحمان رضازاده در سال ۱۳۶۰ در سوسنگرد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)