Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یک چهارم نهایی قایقرانی آب‌های آرام بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد و نمایندگی ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

علی آقا میرزایی در مرحله یک چهارم نهایی کایاک ۱۰۰۰ متر مردان با زمان ۳ دقیقه و ۵۲ ثانیه چهارم شد و نتوانست به نیمه نهایی صعود کند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایقرانان روسیه، چین و برزیل در این رقابت در جایگاه اول تا سوم این مسابقه قرار گرفتند.به این ترتیب آقامیرزایی در اولین تجربه خود در المپیک به کار خود در مسابقات پایان داد.

صحبت‌های آقامیرزایی نماینده قایقرانی کشورمان پس از پایان کار در المپیک ۲۰۲۰ را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید

غلامرضا محمدی: امیدوارم آزادکاران مبارزه های خوبی را به نمایش بگذارند/ یزدانی: هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امشب تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سایپا تهران رفت. 
این بازی از آغاز یک نبرد پر برخورد بین بازیکنان دو تیم بود، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 
محمد عمری در دقیقه ۶۴ موفق شد گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوانی‌ها به ثمر برساند و پس از آن تنها ۵ دقیقه بعد از آن و در دقیقه ۶۹ محمد حسین خسروی مدافع پیش‌تاخته سایپا این گل را جبران کرد.
پس از آن ملوان با موقعیت‌های زیادی که روی دروازه داشت چند مرتبه تا یک قدمی گل دوم رفت، اما این ماجرا تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۱۹، حسین صادقی هافبک خلاق ملوان موفق شد با یک ضربه تماشایی گل پیروزی بخش آنها را وارد دروازه سایپا کند.
با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار علاوه بر شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، حالا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران قرار می‌گیرند و باید خودشان را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند.

دیگر خبرها

  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا