Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:41:18 GMT

کشاورزان تایباد پیشرو در پرداخت زکات

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۷۸۵۱

کشاورزان تایباد پیشرو در پرداخت زکات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  رضا جهانپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: امسال کشاورزان درحالی هفت میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان زکات را پرداخت کرده اند که سهمیه زکات تایباد دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

او افزود: زکات پرداختی امسال در تایباد نسبت به پارسال نیز سه و نیم برابر شده و ۷۰ نفر در طرح ساماندهی زکات فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اجرای عملیات محرومیت‌زدایی در سنگان خواف

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد با اشاره کمک‌های مردمی ادامه داد: امسال هم تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی تایباد مرزی در قالب صدقات جمع‌آوری شده است.

جهانپور با بیان اینکه ۱۰۰ درصد زکات پرداختی در تایباد صرف نیازمندان شده؛ بیان کرد: جمع‌آوری این میزان صدقه از طریق پنج هزار و ۶۳۸ دستگاه صندوق بزرگ، متوسط و کوچک صدقات در این شهرستان صورت گرفته است.

افزون بر ۱۳ هزار نفر در قالب چهار هزار و ۸۰۰ خانوار زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد هستند.

انتهای پیام// ا. چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی زکات صدقه دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری