Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@21:31:53 GMT

از امروز به بعد همه تراکتوری‌ها استقلالی هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۷۹۸۹

از امروز به بعد همه تراکتوری‌ها استقلالی هستند

خبرورزشی – سامان نریمان جهان در خصوص برتری پرگل تراکتور مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر که فصل را با یک برد خوب به پایان رساندیم. بازی سختی بود و سایپا به دلیل اینکه داشت می‌افتاد چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل با تمام وجودشان بازی می‌کردند و همین موضوع کار را برای ما سخت کرده بود ولی ما هم به دنبال رتبه چهارمی بودیم و می‌خواستیم شانس کسب سهمیه را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدا را شکر که فولاد و گل ‌گهر هم نتیجه لازم را نگرفتند تا به رتبه چهارم جدول برسیم و حالا امیدواریم بازهم فولاد و گل گهر و ملوان در جام حذفی نتیجه نگیرند و استقلال به عنوان قهرمانی برسد تا ما هم سهمیه بگیریم. در واقع من و همه تراکتوری‌ها از الان به بعد تا پایان جام حذفی استقلالی هستیم.

هافبک تیم تراکتور در مورد درخشش خودش مقابل سایپا گفت: به هر حال هر بازیکنی روز خوب و بد دارد و من هم مقابل سایپا خدا را شکر روز خوبم بود و یک گل زدم و دو پاس گل دادم و توانستم روی یک گل دیگر هم تاثیر گذار باشم. امیدوارم هر بازی بتوانم برای تراکتور عملکرد مفیدی داشته باشم.

نریمان جهان در مورد اتهام تبانی به آنها مقابل سایپا که قبل از بازی مطرح شد گفت: متاسفانه این مسائل خیلی ناراحت کننده بود. بازیکنان تراکتور شرافتشان را زیر پا نمی‌گذارند و اصلا این بازی که سه امتیازش برای ما مهم بود و حتی اگر هم نبود بازهم با تمام وجود بازی می‌کردیم. اتفاقا این اتهامات باعث شد بهترین عملکردمان را نشان دهیم و به قولی رگ غیرتمان به جوش آمد.

وی در مورد اتفاقات قبل از بازی با سایپا و ترک اردو از سوی بازیکنان گفت: من تمایل ندارم در این مورد و اتفاقاتی که در اردو پیش از بازی افتاد صحبت کند.

هافبک تراکتور با اشاره به مشکلات مالی تراکتور هم توضیح داد: کل ایران در حال حاضر مشکل مالی دارند و همه باشگاه ها با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و فقط مختص تراکتور نیست. به هر حال قول دادند مشکلات مالی برطرف شود و به زودی قرار است به ما پرداختی داشته باشند. 

نریمان جهان در مورد بازگشت فراز کمالوند به نیمکت تراکتور توضیح داد: خدا را شکر و تبریک می‌گویم به مسئولان باشگاه بابت این انتخاب خوب. از زحمات آقای منصوریان و خطیبی و شجاعی و کریمی در طول فصل تشکر می‌کنم. آقا فراز یک مربی خوب از جنس تراکتور است و بهترین انتخاب ممکن بود و خدا را شکر این بار سرمربی خودش تیم را می‌بندد و تمرینات پیش فصل را برنامه ریزی می‌کند و این مشکلی است که در این سال‌ها در تراکتور وجود داشته است‌.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور سامان نریمان جهان مقابل سایپا خدا را شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی را در لیست نفراتش می‌بیند، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه گازوویک مقابل تیم رده ششمی کریلیا سووتوف سامارا قرار خواهد گرفت.

محمد قربانی که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل روستوف و دینامو مسکو در ترکیب اولیه اورنبورگ حضور داشته، امروز هم در جمع 11 نفر اصلی برابر کریلیا سووتوف سامارا دیده می‌شود.

هافبک ایرانی برنتفورد که در فصل جار لیگ برتر روسیه 7 بازی انجام داده و در روسیه کاپ هم سه بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده، امیدوار است امروز همراه تیمش به برتری دست پیدا کند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

تیم فوتبال اورنبورگ در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل لیگ برتر روسیه، 26 امتیازی و تیم چهاردهم جدول این رقابت‌ها است که در صورت برتری مقابل سامارا فرصت صعود دو تا چهار پله‌ای و دوری از جمع گزینه‌های سقوط را دارد.

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)