Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران استرالیا در بازگشت از المپیک توکیو دو هفته در کشور خودشان قرنطینه خواهند بود.

به گزارش ایمنا، ورزشکاران استرالیایی و دیگر اعضای هیئت اعزامی این کشور به المپیک زمانی که از بازی‌های المپیک به خانه باز می‌گردند به مدت دو هفته در قرنطینه تحت نظارت اجباری قرار خواهند گرفت.

مطابق قوانین استرالیا با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام افراد گروه پس از ورود به این کشور به هتل‌های دولتی منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۵۳ ورزشکار و مسئول استرالیایی در المپیک حضور داشتند که این افراد به مرور وارد این کشور می‌شوند.

ورزشکاران باید ۴۸ ساعت پس از آخرین رویداد خود از دهکده خارج شوند و هتل‌های قرنطینه‌ای استرالیا در شهرهای سیدنی، بریزبن، گلد کوست، پرت، ملبورن و هوارد اسپرینگز میزبان افراد استرالیایی در المپیک هستند.

استرالیا در حال حاضر با ۱۴ طلا، ۳ نقره و ۱۴ برنز عملکرد خوبی در المپیک توکیو داشته است و در رده چهارم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

کد خبر 511627

منبع: ایمنا

کلیدواژه: المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 استرالیا قرنطینه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم

برخی از فروشگاه‌ها در جنوب استرالیا برای جلوگیری از سرقت محصولات پروتئینی خود، روی آنها ردیاب ماهواره‌ای نصب می‌کنند. هر کدام از این ردیاب‌ها ۳۰ دلار برای فروشنده‌ها هزینه در بر دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا