Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم حجتی نسب روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: والدین سیستان و بلوچستانی باید ابتدا در این سامانه نام‌نویسی کنند تا نوبت سنجش به فرزندان آنان داده شود.

وی ادامه داد: تاکنون تنها ۳۰ هزار نفر در این سامانه نام‌نویسی کردند که سنجش افزون‌بر ۱۸ هزار نفر از نوآموزان تاکنون انجام شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان گفت: از آنجایی که طرح سنجش سلامت کودکان بدو ورود به دبستان از اول تیر آغاز و تا شهریور ادامه دارد ضروری است والدین هر چه سریعتر نسبت به نام‌نویسی فرزندان خود در این سامانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح ۵۳ پایگاه سنجش ثابت و پایگاه سیار در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح، ۹۴ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه مورد سنجش قرار گیرند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان شناسایی تفاوت‌های فردی در کودکان، شناخت به موقع مشکلات و محدودیت‌های جسمی و جلوگیری از افت تحصیلی را از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان ورود به مدرسه ذکر کرد.

وی افزود: نوآموزان آسیب دیده ذهنی، شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، اُتیسم و چند معلولیتی بعد از طرح سنجش به مدارس استثنایی معرفی می‌شوند.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

برچسب‌ها مدارس سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سیستان و بلوچستان زاهدان مدارس سیستان و بلوچستان زاهدان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری